Totul sau nimic!



            Deschid usa camerei mele si intru in lumea inspaimantatoare a luptei cu cei mai periculosi adversari. Cum voi iesi din acest macel care va urma: invingator sau "LOOSER"?. ‚Lupta pana la moarte si iesi invingator’, imi suna o voce in cap, ‚Sau ai nevoie de Angelina Jolie?’

            Din exteriorul cladirilor pare liniste. Dar trebuie sa am mare grija pentru ca un dusman ma pandeste la fiecare colt. Voi fi cu ochii in patru si voi trage in tot ce misca. Si la geamuri sigur este cineva care ma pandeste si asteapta momentul oportun. Voi avea grija sa nu fiu tinta inamicului.

            Coridorul spre sufragerie pare foarte lung si deosebit de periculoase. Aici pot da piept fata in fata cu dusmanul si nu am unde sa ma ascund. Ochesc bine si trag ... singura solutie, ma bazez pe instinct. Ma pregatesc sa cobor scarile. Intai trag cu urechea ca nu cumva sa dau peste cineva la colt. Imediat gasesc un unghi bun sa-mi astept inamicii, sa imi pun ordine in ideii... dar daca ma asteapta ei pe mine? ce fac?

            Cineva se aude din camera alaturata. O fi un coechipier sau dusmanul care asteapta sa traga? Mai bine nu voi intra aici!
           Ajuns langa un geam incerc sa-mi arunc privirea prin imprejurimi, costumele de camuflaj se pot confunda usor cu orice obiect... asa ca la fiecare pas ma poate asteapta o surpriza... nu am unde sa fug asa ca mai bine pun mana si lupt ca un soldat adevarat. Voi lupta vitejeste in continuare... mi-au trecut cateva gloante pe la cap dar inca supravietuiesc.

          Intru in sufragerie, sunt chiar fata in fata cu inamicul. Nu mai are nici o sansa sa scape. Acesta lasa mouse-ul jos si se preda, se indeparteaza usor de noul Asus K73TA cu platforma Llano, ecran de 17 inch şi procesorul AMD A6-3400M la 1.4GHz şi overclockat la 2.3 GHz, placa video dedicată AMD Radeon 6720G2, 8GB RAM şi hard disk de 640GB.
                                                                                                                             
          Llano? Da, sunt noile APU-urile din Seria A, ce pot oferi capabilităţi superioare de procesare pentru filme HD, redare 3D şi sarcini de lucru intensive, într-o singur de procesor. APU-ul AMD din seria A oferă dezvoltatorilor de software o putere şi un potenţial fără precedent într-un pachet mai compact ca niciodată, asigură utilizatorul că deţine toată puterea necesară pentru a manevra cele mai pretenţioase aplicaţii, precum procesarea video şi foto, recunoastere faciala si a gesturilor şi diverse scenarii multitasking. Pentru mediile cele mai provocatoare, APU-ul AMD Fusion din seria A oferă tehnologia AMD Turbo Core, tehnologie ce optimizează şi creşte performanţele CPU-ului şi a GPU-ului la nivele eficiente de putere în funcţie de aplicaţia care rulează in afara de acest lucru si durata de viata a bateriei a fost imbunatatita.

        
           Acum ma voi bucura mai mult de jocurile preferate, Call of Duty: Black Ops, Civilization V, DiRT3, dar mai bine ma retrag in camera mea pentru ca este posibil sa trebuiasca sa duc o lupta pe care nu mi-o doresc,si nu cu fratele meu, ci cu un adversar de temut: mama! Pana si ea a fost captivata de fenomenul HD: filme si fotografii HD, atat de usor de vizionat si editat datorita platformei Llano ...insa daca voi fi nevoit sa intru intr-o lupta cu ea nu voi avea nici un moment de ezitare, invingator sau voi pierde? Voi avea si alte ocazii sa-mi iau revansa.

          Articol participant la SuperBlog 2011.

Niciun comentariu: