Autonom si bloggerii, in social media


         Sunt multe evenimente la care orice blogger isi doreste sa fie prezent, un blogger are mare nevoie de mobilitate, nu poate scrie doar stand in fata monitorului, trebuie sa vada, sa cunoasca, sa simta, sa descopere. Cineva ii poate da o mana de ajutor in acest sens, iar el la randul sau intorcandu-i moneda asa cum stie cel mai bine. Asa poate incepe un parteneriat. Partneneriatul presupune o relaţie existentă intre doua parti, la acelaşi nivel, cei implicaţi avand incredere totala in partener, având drepturi egale, fiecare oferind şi primind în acelaş timp.

         La un astfel de parteneriat ar spune DA si Autonom, o firma de inchirieri masini. Pentru bloggeri ar fi mana cereasca, poate ca nu toti au permis de conducere sau masina iar un blogger are nevoie de mobilitate, pentru a cerceta lumea, pentru a o descrie asa cum o vede si nu numai. Asa ca Autonom nu a stat mult pe ganduri si deja a sustinut doua mari evenimente, ‚Prin Sibiul meu’ si ‚Cluj Brands Tour’, a venit in intampinarea bloggerilor cu niste bijuterii de masini inlesnindu-le transportul si astfel toata lumea a fost fericita, dovada stand marturiile celor implicati si impresiile cu care acestia au ramas in urma colaborarii.

          Acesta este un pas foarte mare pentru Autonom, un astfel de parteneriat cu bloggerii pe termen lung ar aduce beneficii tuturor. Autonom ii sustine prin ceea ce stie sa faca cel mai bine, crescandu-le gradul de autonomie si invitandu-i la volanul masinilor iar bloggerii scriind despre envenimentul respectiv cu siguranta va aduce vorba si despre partenerul sau, si cum au decurs lucrurile. Pentru ca aceasta relatie sa se impleteasca intr-o armonie desavarsita nu trebuie sa lipseasca elementele esentiale ale activitatii de parteneriat, comunicarea, solidaritatea, transparenta, intelegerea.

         Scopurile deasemenea trebuie să fie clare. De multe ori se nasc aşteptări care nu se fac cunoscute niciodată. Formularea aşteptărilor trebuie să fie făcută printr-o comunicare directă şi clară. Nu trebuie exagerat cu obligatiile pe care celalalt le impune intr-un astfel de parteneriat. Bloggerului ii trebuie lasata libertatea de a-si pastra stilul de a scrie, poate promova pe cei care il sustine intr-un mod in care sa nu riste sa-si piarda cititorii.

        Este imposibil ca una dintre parti sa primesca, fara sa de-a nimic inapoi. Va realiza intr-un moment ca nu este echitabil. Autonom poate ii poate sustine exact in acelasi fel in care a facut-o si in cele doua evenimente, sau poate ca bloggerul isi va dori sa scrie despre un loc anume insa nu dispune de mobilitatea necesara, taxiul si transoprtul in comun ii poate afecta starea de spirit iar articolul ce va urma poate fi de o calitate mai slaba.

        Pot fi organizate si cateva intalniri ale bloggerilor si cativa cititori. Pot sta la povesti, cateva ore bune, fiecare avand ceva de spus, de impartasit, pe o durata mai lunga sau mai scurta de timp... Se pot intalni la un pahar de vorba, sa se cunoasca mai bine, cu adevarat, nu doar dupa adresa de web, sa realizeze campanii impreuna, sa se relaxeze fara sa fie stresati ca nu stiu cum si cu ce se vor intoarce acasa. Astfel Autonom va creste foarte mult in ochii cititorilor, le-ar castiga increderea, si pe buna dreptate.
       Un alt evenimet important ce va urma, unde vor roii blogerii iar Autonom ii poate sustine, va fi Gala SuperBlog 2011(concurs la care participa si acest articol). Cu siguranta numarul finalistilor va fi mai mare in seara galei.

       Un astfel de parteneriat se va dovedi viabil , si cred ca va rezista in timp. Si sa nu se uite, dualitatea trebui sa stea la baza acestei constructii.

Niciun comentariu: