Tineti-va bine!



          Ma pregatesc sa fiu condamnat la moarte pentru incalcarea bunei credinte, a bunelor moravuri si pentru rele tratamente aplicate unor semeni. Nu, n-am batut nicio pisica si nici n-am pus piedica vrunei doamne. Pur si simplu, egoismul meu nativ a atins cote maxime in momentul in care m-am vazut cu noul meu Lamborghini, bataile inimii cresc continuu. Designul m-a cucerit instantaneu. Cu o tinuta zvelta ce inspira un aer sobru si totusi tanar, cu o caroserie ce inspira aerodinamica prin fiecare por. Chiar nu conteaza daca vezi o singura masina sau un parc intreg plin. Fiecare pare sa fie unica. Arata futurist, dar si conservator, o antiteza totala. Te astepti ca, odata oprita masina, din ea sa coboare 3 omuleti verzi, cu niste pistoale cu plasma, care sa colonizeze planeta.

        Odata ce m-am instalat in scaunul soferului, mi-am inchis telefonul, mi-am mintit iubita ca am o boala contagioasa, si dus am fost hotarat sa fac inconjurul lumii. Cum credeti ca ma simt la volan? Am un raspuns simplu. Vrei sa traversezi toata Europa, nu vrei sa te opresti pentru nimic in lume? Un Lamborghini se incadreaza cu succes in aceasta categorie categoria. Care este prima mea tinta pe harta? Germania, Hockenheimring şi Nurburgring, pe cele mai dificile circuite, pasionaţii de maşini, în special cele puternice, sunt transpusi cu adevarat intr-o cursa de formula 1. Cea mai solicitată cursă este cea de pe circuitul Nurburgring, pista Nordschleife fiind considerată una dintre cele mai spectaculoase din lume, pe care voi lasa si eu cel putin jumatate din cauciuc.

          Se spune ca o masina buna trebuie, in primul rand, sa iti creeze o atmosfera in care sa te simti placut. Iar italienii se pricep de minune sa faca asta. Odata instalat, te izbeste o avalansa de butoane. Eu am pierdut numarul butoanelor la primul semafor. Apoi m-am oprit, altfel o luam razna. Ciudat, pentru atatea butoane, e faptul ca mai toate sunt intuitive. N-o sa-ti ia prea multa vreme sa retii ce face fiecare. Pornesc, de la prima apăsare de pedală ma ia fiorul. În fracţiuni de secunde accelerez de la 10 km/h la 150, fără să-mi dau seama. Şi, fără jenă, bag pedala în pământ de fiecare dată când am ocazia. GAS! GAS! Parca-mi striga cine in cap. Şi GAS îi dau, bineînţeles. Ţi se pune poate o singură dată în viaţa volanul unui Lamborghini în mână. Trebuie s-o turez la maxim. Ar fi o blasfemie să n-o fac. Adrenalina imi curge si prin nas.

           Deodata vad incetosat, si parca pierd controlul volanului, wow!!! Ce-a fost asta, Deabia am pornit noul meu ASUS Automobili-Lamborghini VX7 si mintea imi joaca feste, intr-adevar este masina in miniatura, cu o utilitate putin diferita, insa la fel de puternic. Considerat un computer portabil premium, VX7 este o “maşinărie” puternică, susţinută de un Intel Core i7 2630QM şi grafică Nvidia GeForce GTX 460M cu 3GB GDDR5. Modelul are ecran LED 15.6 inci FullHD, 16GB RAM, unitate Blu-ray combo si două harduri hibride a câte 500 GB. 

           După cum era de aşteptat, designerii şi inginerii au fost atenţi la cele mai mici detalii: fantele de ventilaţie din spatele carcasei lui VX7 permit disiparea rapidă a căldurii, imitând sistemul de evacuare şi stopurile unice ale automobilelor Lamborghini. Butonul de pornire este similar celui de pornire a motorului, “corpul” este din aluminiu, touchpad-ul fiind ceramic iar tastatura iluminată. Cine sa nu simti efectul adrenalinei pana-n varful degetelor?
          Acest articol este scris pentru Superblog 2011, iar soferilor dependenti de viteza si nu numai, nu uitati centura de siguranta!

Niciun comentariu: