SuperBlog 2010: etapa nr 12

Partener: TAROM
Nume proba: TAROM a lansat prima campanie de imagine din istoria mărcii
Enunt proba: Scrie un post în care să explici mesajul principal al campaniei de imagine “Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte”.
............................................................................................................

„Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte”
TAROM a lansat prima campanie de imagine din istoria mărcii

        TAROM a anunţat pe 23 septembrie 2010 lansarea primei campanii de imagine din istoria de mai bine de jumătate de secol a mărcii TAROM, ca parte a strategiei operatorului aerian român de a promova serviciile oferite consumatorilor săi, în contextul aderării la alianţa SkyTeam, precum şi noua filosofie şi valorile acestui brand românesc de tradiţie. 
Libertatea de a călători a fost dintotdeauna foarte importantă pentru români, care văd fiecare destinaţie ca o nouă experienţă, de aceea TAROM afirmă în cadrul noii campanii de comunicare integrată că „Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte”, pledând pentru adevăratele experienţe de viaţă. TAROM priveşte viaţa ca suma tuturor destinaţiilor şi îşi propune să dea valoare vieţii consumatorilor prin oferirea de noi experienţe.
        „TAROM este un brand cu o tradiţie extraordinară şi cu un capital de încredere solid dat de profesionalismul pe care aviaţia românească îl are şi l-a avut de-a lungul celor 56 de ani de când compania operează sub numele TAROM şi al celor 90 de ani de când a apărut aviaţia comercială în România. Un brand cu o asemenea istorie riscă să fie perceput ca fiind conservator, aşa cum o demonstrează studiile de cercetare,” spune  Ruxandra Brutaru, Director General TAROM. „Alianţa cu SkyTeam, orientarea companiei către segmente de public mai tânăr şi noua campanie de comunicare vin să schimbe această percepţie şi să ajute la construirea imaginii actuale a brandului TAROM, care este un brand contemporan, modern, ce face parte, în continuare, din elita aviaţiei mondiale.
        „Întreaga campanie se leagă de ideea că, oricât de importantă ar fi călătoria, doar la destinaţie aflăm cine suntem cu adevărat - drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte. Trăim într-o lume în care suntem definiţi mai degrabă de sume de bani şi vrem să schimbăm asta. Vrem să spunem că fiecare dintre noi e o sumă de călătorii, de experienţe, de gânduri şi de trăiri, că a fi nu înseamnă a avea, că destinul fiecărui om este de fapt o sumă de destinaţii,” spune Loredana Caradimu, Unit Business Director Ogilvy.

Din punctul meu de vedere acest slogan este foarte bine realizat si cred ca incearca sa ne spuna ca o calatorie cu avionul (de la urcare in avion pana la coborare la destinatie) este comparativa cu drumul vietii unei persoane catre implinire profesionala. Cand cineva are o cariera reusita aceasta  reprezinta acea persoana si nu te poti gandi ca doar muncind a ajuns acolo, la “destinatie”.
         O persoana pentru a se realiza trebuie si sustinuta de prieteni, iar in prima parte a “calatoriei” de familie, in primii ani din viata fiecarui copil. Educatia primita in familie este cea mai importanta si nu numai pentru a fi directionat catre o cariera buna ci in general. Bazele educatiei sunt constituite in mediul familiei, iar apoi la scoala urmand insusirea resurselor de consolidare a acestora si imbunatatirea valorilor morale. Copilaria este perioada in care familia are un rol decisiv in evolutia personalitatii viitoare a fiecarui copil. Totodata scoala nu poate culege ceea ce nu s-a “semanat” de catre familie, pentru ca acesti primi ani de viata sunt esentiali in devenirea si desavarsirea omului. Nimc nu poate inlocui un sfat bun primit de la un parinte, o mangaiere sau iubirea acestuia. Aceste fiind spuse am putea asocia familia cu echipajul unui avion. Ce ne-am face daca nu ar fi cineva sa ne dea sfaturi despre ce trebuie si nu trebuie sa facem atunci cand ne urcam pentru prima data intr-un avion, cine ne-ar incuraja daca am fi foarte speriati sau cine ne-ar ajuta daca ne-ar fi rau – echipajul (stewardesele).
Perioada tineretii este momentul marilor decizii. Tineretea inseamna pentru om momentul cand trebuie sa decida ce va face toata viata, spre ce destinatie se va indrepta insa pentru a se bucura de implinire fiecare om are nevoie si de inteligenta, dorinta de cunoastere, vointa, idealuri, speranta si curaj, calitati pe care orice angajat al unei companii de aviatie trebuie sa le aibe. Oamenii inteligenti folosesc aceasta calitate pentru a crea lucruri bune, frumoase ceea ce reflecta trasaturile lor de caracter si principiile puternice pe care le detin. Prin munca si corectitudine acest aspect este o calitate de invidiat.
Si idealurile au o mare importanta in viata deoarece ne stimuleaza sa luam atitudine prin munca si sacrificiu. Credinta intr-un ideal il face pe om sa se concentreze si sa-si adune fortele pentru atingerea lui. Oamenii au idealuri diferite, care se pot realiza intr-o perioada mai scurta sau mai lunga de timp. Unii oameni isi doresc satisfactii imediate iar altii isi doresc realizari ce tin de cunoastere, care necesita o mai lunga perioada de implinire. De asemenea trecerea peste multe obstacole duce la adevarata apreciere a sistemului propriu de valori. Asadar atingerea unui ideal implica sacrificii, timp si dedicare. In cazul unei calatorii cu avionul echipajul isi fixeaza idealul de a duce pasagerii in siguranta la destinatie.
Pasiunea este o alta calitate esentiala a omului pentru ca ea stimuleaza motivatia pentru munca. Ne ajuta sa ne mobilizam pentru indeplinirea scopului. Fara pasiune pentru munca pe care o facem intr-un anumit domeniu, consider ca nu putem avea satisfactii sufletesti, iar randamentul dat este scazut. De aceea pasiunea este foarte importanta si pentru cei ce lucreaza in domeniul aviatiei pentru ca este o munca foarte grea. Asadar existenta pasiunii trece dincolo de timp, iar un lucru realizat pe baza acestei caracteristici umane naste consecinte pozitive.
Drumul spre "destinatie" nu este mereu usor de parcurs, el fiind presarat cu obstacole nesabuite de cele mai multe ori. Experienta personala este una dintre caile dure de cunoastere a lumii, deoarece este nevoie de curaj in infruntarea unor situatii dificile. Trecerea peste aceste situatii este o dovada de curaj, in special pentru latura de acceptare a difilcutatii si a incercarii de a depasi problema. Astfel de obstacole intalneste si echipajul de la bordul unui avion insa Tarom are numai angajati specialisti si cu experienta care reusesc sa treaca cu brio de aceste obstacole. Valoarea cunoasterii dobandite prin experienta este una deosebita, car nu poate fi inlocuita sau obtinuta prin alte mijloace.
Pentru a nu regreta mai tarziu lipsa de curaj intr-o anumita situatie sau la modul general, trebuie sa incercam sa ne asumam riscuri, atunci cand este nevoie.
Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

Niciun comentariu: