Sfarsitul unei povesti


           Odata cu sfarsitul toamnei se incheie si concursul pentru bloggeri- Superblog2011, (a patra editie), organizat de PcNews.ro. Nici nu-mi vine a crede cat de repede au trecut cele 2 luni de competitie, parca ieri m-am inscris in acest maraton, este a doua oara, deci... stiam despre ce este vorba foarte bine, si nu regret nimic, mi-a placut intotdeauna ideea de a ma inhama astfel de competitii acerbe. Sunt o fire competitiva asa ca dintr-o astfel de provocare nu as fi pierdut pentru nimic.

          Aceasta este mult asteptata etapa, ultima in care sponsor nu avem si trebuie sa scriem despre regulamentul acestui mega –concurs, si anume ce as schimba si ce as pastra in regulament.

           Inca de la inceput numarul de cuvinte pe care trebuia sa-l contina un articol a creat multe nemultumiri. Sunt de acord cu aceasta limita (300- 600 cuvinte pe articol) insa problema apare in momentul cand unii participanti nu respecta aceasta regula si ramane la aprecierea juriului daca va fi depunctat sau nu, pe bune acum credeti ca juriul sta sa masoare fiecare articol? Asa ca cei care au respectata aceasta regula sunt nemultumiti ca au avut mai putin spatiu pentru se exprima iar ca cei care nu au tinut cont de aceasta nu au fost penalizati in nici un fel. Eu propun sa se pastreze aceasta regula insa cei care depasesc spatiul sa fie penalizati automat de catre sistem cu 10-20 de puncte.

          Cea de-a doua nemultumire este legata de penalizarea articolelor inregistrate dupa termen, 1 punct penalizare pe zi este foaaaarte putin. Eu cel putin am scris articole si dupa ora 3 noaptea pentru a nu depasii termenul, pentru ca stiam ca urmatoarea zi nu am timp si nu mi se pare corect ca cei care il depasesc sa ‚plateasca’ atat de putin. Propun penalizare 5 puncte pe ora, asta ar insemna ca dupa 20 de ore persoana respectiva sa piarda tot punctajul posibil pe care il putea lua, dar tot va trebui sa scrie articolul pentru a fi finalist.

        Cam asta este tot ceea ce am avut de spus in legatura cu schimbarile din regulament iar de pastrat?... tot restul regulamentului. Chiar daca a luat sfarsit competitia castigatorul nu a fost stabilit inca, mai sunt cateva probe de jurizat care, matematic, ar putea da tot clasamentul peste cap. Eu ma cosider deja un castigator, orice loc as ocupa, felicitari organizatorilor pentru profesionalismul de care au dat dovada, astept cu nerabdare urmatoarea editie Superblog, felicitari castigatorului inca de pe acum si nu in ultimul rand tuturor finalistilor.

2 comentarii:

Claudia - SwissPlan spunea...

Multumim pentru feedback si felicitari pentru o noua participare la SuperBlog!

xend spunea...

Multumesc!