Cadoul ASUS


           Suntem la începutul iernii şi sărbătorile de sezon bat la uşă. Doar câteva săptămâni ne mai despart de Crăciun, probabil cea mai îndrăgită sărbătoare creştină a anotimpului rece.
          Traiesc Crăciunul, de fiecare dată, cu bucuria adunată din copilărie şi păstrată intactă de-a lungul anilor. Magia sărbătorilor de iarnă mă înconjoară şi mă umple de fericire. Este momentul când uit de griji şi supărări, cînd mă inundă doar imagini frumoase păstrate cu grijă în memoria afectivă: bradul înalt şi bogat împodobit din sufragerie, mama în bucătărie care ne pregăteşte tot felul de bunătăţi, aroma cozonacilor umpluţi cu nuci şi parfumaţi cu coajă de portocală, mirosul sarmalelor gata luate de pe foc şi eterna grijă chinuitoare: oare mai vine Moşu’ anul ăsta? Cum nu mă dădea cuminţenia afară din casă în nici un an, stăteam invariabil în tensiune pănă în ultimul moment.

           Recunosc ca partea mea favorita este reprezentata de cadouri. Nu doar de cele primite dar si de cele pe care le daruiesc. Aceasta perioada poate fi stresantă pentru persoanele mai puţin inspirate în alegerea cadourilor pentru cei dragi. Ce să-i cumperi unei persoane care are deja tot ce-şi doreşte sau uneia pe care nu o cunoşti prea bine. Dar mai mult de-atat si mai greu este sa facem un cadou prietenei noastre, si mai ales un cadou de Craciun. Intotdeauna credem ca avem destul timp la dispozitie, cand de fapt se dovedeste faptul ca tuturor ni se pare ca trec zilele precum orele in acea perioada. Insa eu am scapat de griji anul acesta. M-am interesat deja ce si-ar dori prietena mea pentru a nu intra apoi in criza de timp.

          Aceasta isi doreste, dar si are nevoie de un laptop. Desktopul pe care il foloseste in prezent este destul de performant insa din cauza ca este pe drum mai toata ziua ii trebuie un portabil, ceva usor de carat dupa ea, cu dimensiuni cat mai reduse, un netbook care sa-l aibe l-a indemana pentru a-si citi si trimite email-urile, a naviga pe web si pentru a-i tine companie in calatoriile mai lungi. 
          In plus spre deosebire de desktop-ul la care are dreptul toată familia, laptopul are un caracter mai intim. La fel ca telefonul, laptopul poate fi considerat un atribuit personal la care persoanele indiscrete nu trebuie să aibă acces. Asa ca am dat o raita prin magazinele online si m-am oprit asupra unui netbook ASUS si anume Lamborghini Eee PC VX6. Care sunt criteriile dupa care am ales acest model?

         Este un netbook compact si usor, cu posibilitati multiple de conectare la net. De obicei cu laptopul merge aproape oriunde, la plimbare, cand iese la o prajitura sau sa ia masa in oras, cand viziteaza pe cineva, este “ingerul ei pazitor”, nu se stie cand am nevoie de el, sa caut o informatie, sa trimit un mail sau sa scrie cateva ganduri direct pe blog, fara a risca sa-si piardă ideile.

          Design-ul este unul dintre principalele atuuri ale unui asemenea netbook și unul din punctele lui forte, fiindcă ridică acea treaptă valorică privind așteptările respectivului laptop. Asus Eee PC Lamborghini VX6 se bucură de un design mai special, împrumutând câteva linii de la bolizii Lamborghini. Cu alura sa sportivă, Lamborghini VX6 atrage privirile curioşilor ca un Lamborghini care goneşte pe străzi. Asus a folosit materiale de calitate, dure, pentru a-i oferi acel plus de robusteţe şi rezistenţă găsit la bolidul menţionat mai sus.

         Frumuseţea e acompaniată de o putere de operare pe măsură. Modelele integrează procesorul Intel Atom Dual Core D525 la 1.8 GHz, 4 GB memorie RAM DDR3, HDD cu o capacitate de 320 GB, placă video NVIDIA® ION™ 2. Asus a echipat Lamborghini VX6 cu boxe stereo Bang & Olufsen ICEpower şi tehnologia Sonic Master Premium, pentru sunete clare care să completeze performanţa multimedia.
         Va fi un cadou deosebit, o va bucura foarte mult si-i va face mare placere sa-l foloseasca.
            Acest articol participa la SuperBlog 2011.

Niciun comentariu: