NH HOTELES “WAKE UP TO A BETTER WORLD”

          Start, shut down, ok… O dungă luminoasă strălucitoare, este ultima picătură care mă face să nu mai pot privi ecranul monitorului. Instinctiv, închid ochii şi parcă tot nisipul unei clepsidre a curs în ochii mei, făcându-mă să clipesc apoi enervant de des. Vreau să aflu cât e ceasul şi sunt nevoit să mă uit la alt ecran, de data asta mai prietenos, cel al ceasului electronic. Au trecut două ore după miezul nopţii, mă întind pe pat cu o senzaţie foarte placuta, de parca plutesc pe un nor pufos, niciodata patul meu nu a fost atat de confortabil. Stau pe spate, privind tavanul fără ca vreun gând să-mi pună imaginaţia în mişcare. Mă întorc de câteva ori de pe o parte pe cealaltă şi încet, încet se amestecă realul cu irealul, lumina din cameră cu întunericul de după pleoape.

           Încep să merg pe o poteca de piatră, mărginit de două rânduri de pomi. Se aud foşnete discrete, zumzăit de insecte… Păşesc cu sfială şi curiozitate, ca într-o lume care nu-mi aparţine.

           Tresar şi sunt cuprins de o stare necunoscută, amestec de extaz, uimire, freamăt interior… Văd în faţa mea, mai întâi, o puzdrie de culori amestecate cu un verde proaspăt. Încep să mă obişnuiesc cu acest necunoscut şi disting contururi tot mai clare de roşu-purpuriu, roşuoranj, albastru, mov, lila, roz, galben… trandafiri, clematite, hortensii, bujori, liliac, crini, levănţică. O adiere de vânt, cu miresme şi parfumuri suave, mă face să simt tot mai plăcut senzaţia de ireal. Paşii mă poartă singuri mai departe, pe un covor verde, şi încep să disting în lumina difuză a dimineţii, jocuri discrete de umbre. Realizez că sunt într-o gradina, pentru că zăresc mai departe o masa cu niste scaune foarte elegante.

         Mai într-o parte, pe o mică pantă, un fir subţire de apă se prelinge printre pietre rotunjite, sfârşind într-o mică fântână arteziană. Încet, încet, capăt senzaţia că, de fapt, acolo am petrecut ceva timp. Deodată, aud un greiere ţârâind abia perceptibil, apoi un altul, mai insistent, apoi alţii şi alţii, cântând tot mai tare şi mai tare până devine un zbârnâit insuportabil. Mă sperii şi tresar. Văd o lumină puternică venită printr-o fereastră. Clipesc de câteva ori. Bâzâitul persistă. Nu înţeleg ce se întâmplă. A, da!... E telefonul mobil. Îl închid nervos. Mă acopăr peste cap cu pătura şi aştept.

         Ce aştept? Îmi dau seama că aştept degeaba, nu pot să mă mai întorc în grădina mea din vis. Deci a fost numai un vis. Chiar dacă a fost doar un vis, a fost minunat. Ce bine ar fi ca, în altă noapte norocoasă, să se mai repete acest vis. Se spune că sunt vise care se repetă. Dar cel mai fericit aş fi dacă acest vis ar deveni realitate.

         Poate într-o zi…. Dar stai putin, chiar este real, in acea gradina mi-am petrecut dimineata de ieri, gradina NH Hotel Dresda-Germania, un serviciu unic. Un voucher de calatorie catre o tara preferata pe care l-am castigat a facut sa imi petrec cateva zile intr-unul din hotelurile lantului international NH Hoteles, o companie responsabilă din domeniul turistic careia ii pasa de mediul inconjurator.
  Cu greu imi vine sa ma ridic din patul mare si confortabil, in camera este o liniste profunda iar sursele de iluminat ecologice iti da senzatia unui rasarit de soare pe malul marii, totusi bunatatile micului dejun servit in camera ma ademenesc. Merg la baie pentru a indeparta si ultima picatura a somnului si sunt placut surprins celebra gama de cosmetice oferite gratuit clientilor, “Agua de la Tierra”, cu ambalaje oxo-biodegradabile, astfel, durata de biodegradare a ambalajelor devine de maxim 7 ani de zile, in loc de 400 de ani, cat este in prezent durata standard de biodegradare a unui ambalaj de plastic. Dupa ce devorez bunatatile micului dejun, ies din camera, as vizita orasul. Angajatii hotelului te incarca pozitiv cu energie doar cand ii privesti, reusesc sa imi ofere intotdeauna o dimineata buna si un “Buna Dimineata” nu doar prin cuvinte, se vede ca-si iubesc meseria. Trec pe langa centrul de afaceri, acum stiu ca NH Hotel au grija de mediul inconjurator la fiecare intalnire de afaceri organizata, folosind conceptul de “ecomeetings”: folosire eficienta a energiei si apei, reducere a emisiilor de CO2, utilizarea de materiale biodegradabile. Ajung in parcare, imi duc masina electrica pentru a o mai incarca putin si sper sa am parte de o priveliste minunata a orasului.

             De ce as reveni aici? Pentru ca stiu ca mereu cafeaua va avea un gust deosebit, pentru ca cearceafurile matasoase vor fi mereu proaspete si primitoare, pentru ca voi avea o camera de hotel deosebit de spatioasa si luminoasa, intr-un cadru modern cu materiale de buna calitate, in care nu-i vor lipsi dotarile necesare atat lucrului de birou cu internet wireless gratuit cat si odihnei.
            Articol participant la Supeblog2011.

Niciun comentariu: