Dragoste la prima "vizualizare"


Soarta a facut sa ne intalnim din intamplare saptamana trecuta, intr-o zi friguroasa. El statea in standby in vitrina unui magazin, printre alte monitoare insa puse in umbra de designul acestuia, de o simplitate si eleganta remarcabila, design geometric care combină liniile drepte şi curbe cu un profil foarte subţire de numai 16,5mm. Cand privirea mea s-a atintit asupra lui, atunci, in sufletul meu s-a infiripat ceva ca si cum toata lumea era a mea si nu-mi mai pasa de nimic...

L-am privit cateva clipe dar am fost nevoita sa plec. Inima mea batea din ce in ce mai tare cand ma gandeam la el, caci ce simtisem era iubire dar si o mare dezamagire deoarece acesta nu imi apartinea si asta durea atat de tare... Nu stiam ce sa fac. Nu vroiam sa uit prima clipa in care l-am vazut iar gandul de a fi al meu ma obseda. .Intr-adevar, traim ceva ca in povesti. Cred ca nimic in viata nu e intamplator si ca el a aparut in viata mea sa mi-o lumineze. Atunci am inceput sa caut mai multe informatii despre el.

Asa am aflat ca era un produs Asus, Designo MS238 si ca dispune de o grafică realistă obținută prin tehnologia exclusivă ASUS Smart Contrast Ratio (ASCR) care ii permite să ofere un contrast de 10.000.000:1. Ecranul cu iluminare cu LED-uri oferă o imagine stabilă, minimizând oboseala ochilor chiar și după perioade mari de utilizare, compatibilitatea Full HD (1920x1080) și conectivitatea HDMI permit rularea fluxurilor de rezoluție înaltă iar timpul de răspuns de numai 2ms asigură redarea fluentă a imaginilor. Pentru el, as fi schimbat fara sa ma gandesc vechiul meu monitor, al carui ecran imi dadea mari dureri de ochi atunci cand stateam mai multe ore in fata lui. Mai este inzestrat si cu alta tehnologie, ASUS Splendid™ Video Intelligence, care optimizează fidelitatea culorilor prin aplicarea unuia dintre cele cinci profile predefinite (jocuri, cinema, noapte, peisaj, standard), fiind folosita printr-o simplă atingerea uşoară a butoanelor senzitive cu LED.
 Sufletul meu era nelinistit, el era visul meu, asa ca am hotarat ca este timpul sa fim impreuna. Urmatoarea zi m-am dus in magazinul in care il vazusem. Simteam din nou bataile inimii ca in momentul primei intalnirii. Vanzatorul imi aduce pachetul si plec foarte repede spre casa. Am luat vechiul monitor de pe birou, pe care aproape din cauza greutatii il rupsese in doua, am montat in doi timpi si trei miscari firele dragului meu ASUS Designo MS238 iar in cateva secunde aveam desktopul la dispozitie. Am ramas surprinsa de spatiul liber de pe biroul meu. Nu mai trebuia sa tin gramada toate lucrurile de care aveam nevoie. Datorita design-ului exclusivist al suportului în formă de inel, dotat cu tehnologia ASUS Ergo-Fit, am ajustat înclinația monitorului cu un singur deget, asigurând o poziție optimă a acestuia. Imediat m-am asejat in fata lui. Ochii mei erau incantati cu fiecare click. Astfel am aflat ca mai avem inca un lucru in comun si anume iubirea fata de mediu inconjurator. 
Designul acestuia conţine cu 50% mai puţine materiale dăunătoare naturii, iar lămpile fluorescente au fost inlocuite cu o matrice de LED-uri ecologice, fără mercur. Astfel seria de monitoare LED din care face parte MS238, reduc consumul de energie electrică cu până la 45%, economisind 37,2kWh și diminuând emisiile anuale de CO₂ cu 23,6kg - fapt ce echivalează cu plantarea a 1,9 copaci care pot furniza oxigenul timp de doi ani pentru o familie de patru persoane.

Au urmat zile de poveste ......petrecem si acum foarte mult timp impreuna. ASUS Designo MS238 imi dă optimism, energie, chiar si putere de muncă si il voi indragii mult timp de-acum inainte pentru ca dragostea pe care am simtit-o la prima “vizualizare” mi-a patruns in fiecare celula.

Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

Niciun comentariu: