Nume proba: Cele 3 avantaje OKTAL.ro
Enunt proba:
Scrie un articol in care sa explici cele 3 avantaje OKTAL.ro: Livrare gratuita, Posibilitatea de returnare in 30 de zile si Garantia “e-service”
..............................................................................................
Cand vine vorba de achizitionarea unui produs din domeniul IT, si nu numai, fiecare dintre noi este care mai de care pretentios in felul lui. Luam magazinele online la scotocit, poate poate gasim o promotie foarte buna, poate mai primim si un cadou la produsul comandat sau poate primim alte avantaje pentru care alte magazine au preturile umflate. Sunt foarte multe modalitati prin care aceste magazine incearca sa-si atraga clientii.
Si eu sunt foarte pretentious cand vreau sa cunpar ceva. Imi petrec foarte mult timp analizand produsele fiecarui magazin. Sunt multe magazine care se dau drept serioase insa cand vine vorba de termenul si costul livrarii, repararea unui produs sau returnarea lui acestea incep sa strambe din nas. Totusi exista si magazine, cum ar fi OKTAL.ro , care ofera astfel de avantaje fiecarui client.
Iata cele 3 avantaje OKTAL.ro:
- Livrarea gratuita. Pentru fiecare comanda de peste 500 de lei livrarea este gratuita. Cine nu ar dori sa stea linistit acasa iar coletul sa ii fie adus de curier chiar la usa. Sigur ca livrarea nu costa foarte mult dar de ce sa dam acei cativa lei in plus cand am putea sa ne luam un accesoriu, ceva, doar sunt banii nostrii pentru care fiecare am trudit mai mult sau mai putin. Alte magazine profita dupa utilizatorii care vor sa le fie livrata comanda acasa. Chiar mie mi s-a intamplat o chestie foarte urata din partea unui alt magazin online. Vroiam sa cumpar o imprimanta am ales livrarea, evident ca pretul a fost umflat insa dupa aceea hotarasc sa mai cumpar ceva iar cand ma uit in cosul de cumparaturi vad ca eram taxat din nou pentru livrare la al doilea produs. Am ramas tablou, cum, sa platesc doua taxe de livrare pentru o comanda doar pentru ca luasem doua produse si evident ca am anulat-o. asa ca va recomandat cu mare incredere magazinul online OKTAL.ro si cu siguranta nu veti avea astfel de probleme.
- E-service. De cate ori nu vi s-a intamplat sa nu mai functioneze un PC, o imprimanta sau alt produs iar problema pe care o avea sa fie una minora iar din diferite cauze, oboseala, neatentie sau lipsa experientei sa nu reusiti sa-l reparati si din aceasta cauza sa trebuiasca sa-l trimiteti in service. E-service este cea mai comoda garantie, te scuteste de drumuri si este complet gratuita. Nu mai pierzi timp si bani cu aducerea produsului defect in service-ul OKTAL.ro . Singurul lucru pe care il ai de facut este sa aplici pe site o solicitare de e-service si in cel mai scurt timp un membru al echipei OKTAL.ro te va contacta pentru a te ajuta sa remediezi problema. In cazul in care remedierea defectului nu poate fi efectuata telefonic, iti va fi trimis la domiciliu un curier care iti va prelua produsul defect fara nici o alta taxa daca te aflii intr-o localitate in care curierul are agentie teritoriala.
- Returnarea banilor in termen de 30 de zile pentru produsele din categoriile Laptop si Netbook. Acest avantaj este unul dintre cele mai bune avantaje oferite de orice magazine online si in afara de OKTAL.ro nu sunt foarte multe magazine care il ofera. Atunci cand comandam ceva foarte valoros la un magazine aflat la sute de kilometrii distanta fiecare dintre noi se gandeste la posibilitatea ca acel produs sa arate putin diferit in fata ochilor nostrii decat cum arata in imaginile din magazine, sa nu functioneze la nivelul astepatrilor noastre sau pur si simplu sa nu ni se potriveasca asa ca octal.ro a decis ca orice comparator sa poata returna produsul intr-un termen maxim de 30 de zile de la achizitionare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Acest articol participa la concursul Superblog 2010.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu