SuperBlog 2010: etapa nr 5


Sponsor: Hostway Romania
Nume proba: Primul meu domeniu .ro
Enunt proba: Ai deja domeniu? Povesteste-ne intr-un articol scris pe blogul tau de ce te-ai hotarat sa-l cumperi si cum te-a ajutat (daca te-a ajutat).
Nu ai domeniu? Ai vrea sa-ti cumperi? De ce? Cat de mult te atrage ideea de a avea un blog cu numele tau?
...............................................................................................,,


      Iata ca am ajuns si la etapa cu nr. 5 care ne cere sa scriem despre ce ne-a determinat sa cumparam primul nostru domeniu.ro iar daca nu avem unul sa scriem despre cat de mult ne atrage idea de a cumpara.
      Dupa cum vedeti deocamdata nu am un domeniu insa bineinteles ca m-am gandit sa imi cumpar unul. Alegerea unui domeniu devine, din ce in ce mai mult, o provocare, incepand de la compania de unde sa cumperi domeniul pana la alegerea numelui pentru acesta.
      Alegerea unui nume de domeniu este o decizie ce ar putea influenta decisiv numarul de vizitatori pe termen lung insa aceasta este din ce in ce mai complicata din cauza ca majoritatea domeniilor pe care le-as putea considera potrivite sunt deja achizitionate sau concesionate, si aici vorbesc atat despre cele internationale (.com, .net, .org), cat si despre domeniile .ro insa, cu putina inspiratie, perseverenta si tinand cont de cateva aspecte, pot inregistra un domeniu potrivit pentru viitorul meu blog. M-am gandit de cateva ori la aceasta problema si mi-am punctat cateva puncte pe care trebuie neaparat sa le i-au in considerare.
      Un punct ar fi acela ca numele domeniului trebuie sa fie simplu si usor de memorat astfel vizitatorii vor memora numele viitorului meu blog fara sa depuna nici un effort si astfel vor putea revenii usor pe blog. Alegerea unui domeniu usor de tinut minte, va ajuta vizitatorul sa il identifice oriunde, fie ca este vorba de o carte de vizita, portiera unei masini, un tricou sau o mapa de prezentare iar in functie de pregatirea publicului tinta, trebuie sa stabilesc daca in compunerea domeniului voi evita includerea cuvintelor in alta limba (ex: engleza,franceza) care ar putea crea confuzie.
      Relevanta este un alt punct  fiind destul de importanta atat pentru vizitator cat si pentru motoarele de cautare.
      Un alt motiv care ma v-a face sa-mi inregistrez un domeniu cat mai repede este si faptul ca vechimea numelui de domeniu este extrem de importanta pentru motoarele de cautare in special pentru Google. Am vazut cateva studii care arata ca Google acorda mult mai multa incredere site-urilor carora beneficieaza de o vechime. De aici vine si notiunea de Trust Rank asa ca nu mai pierdeti timpul nici voi, cautati site-urile de inregistrare domenii si alegeti-l pe cel mai potrivit.
     Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

Niciun comentariu: