Castigati cu prizee-jackpot.com


        Acum 2 zile am gasit acest site, dupa cum vedeti si in titlul postului , acesta este un joc al cunoscutului site www.prizee.comLa fel ca pe site-ul principal , acest site are un singur joc si plateste la multipli lui 50$/E . Adica suma minima care poate fi castigata este de 50$/E.
        Acesta este un joc de tip slot ,cu 1 linie si 3 coloane , iar la un moment dat 4 coloane. Ca sa va inregistrati trebuie sa intrati aici : www.prizee-jackpot.com . Dupa ce v-ati facut cont incepeti sa va jucati. Nu puteti sa dati mai mult de 100 de jetoane intr-o zi, sau mai multe daca sunteti dispusi sa cumparati pachete cu jetoane, eu unul am luat 149 jetoane cu 5 Euro, si am castigat 5,10 E, un profit de 10 centi, nu-i mult dar putin cu putin se aduna. Ca sa castigati jetoane puteti inregistra si prieteni. Acest joc are mai mai multe modalitati de a castiga bani . 
         Primul bonus din care puteti sa castigati bani este Fruit Party. Trebuie sa luati o linie de cosulete cu fructe.In acest bonus puteti castiga pana la 0.40$ daca reusiti sa treceti de un anumit punctaj.
         Al doilea bonus este cel cu rachete.Toate bonusurile se joaca din mouse si este ca un joc de strategie. La fel , in acest bonus puteti sa castigati pana la 0.50$/E pe joculet, dar puteti avea noroc de mai multe joculete pe zi.
Acesta este un site de incredere care plateste pana la ultimul cent ! 

         Astept sa va inregistrati si sa-mi scrieti parerile voastre.

Niciun comentariu: