SuperBlog 2010: etapa nr 19




Sponsor: Hostway Romania
Nume proba: Ce inseamna sa fii blogger si cum vezi tu blogosfera?
Enunt proba: Povesteste-ne intr-un articol scris pe blogul tau ce inseamna sa fii blogger si cum vezi tu blogosfera?
...................................................................................................

        Nimic nu a influentat mai mult istoria recenta a internetului decat conceptul de “blog”. Denumirea de “blog” vine de la “weblog” si in mod normal inseamna “jurnal web”. Blogul reprezinta un jurnal personal online cuprinzand reflectii, comentarii si adesea link-uri furnizate de autor. Astfel, oricine poate experimenta publicistica, pentru ca blogul creeaza o comunitate virtuala, un mediu dinamic, ce da posibilitatea fiecaruia de a-si expune ideile.
        Pentru crearea si intretinerea unui blog ai nevoie de cunostinte minime de utilizare a calculatorului sau iti poti crea unul direct de pe telefonul mobil (blogger.com). Asa am inceput si eu, pur si simplu trimiteam fotografii direct din galeria telefonului si ii puteam scrie si un articol fara a folosi cine stie ce aplicatii.
Asadar in ziua de azi numai cine nu vrea nu-si poate lansa propriul blog. Nu-ti trebuie competente informatice de nici un fel pentru a crea unul deoarece exista foarte multi furnizori de servicii virtuale tip blog, ce ofera un mod extrem de usor si intuitiv de creare a unui blog in doar cateva minute. In mai putin de 5 minute, poti avea propriul jurnal online si poti incepe sa iti publici impresiile, gandurile, visele sau pur si simplu evenimentele importante ale zilei respective.
        Nu toti oamenii isi deschid bloguri pentru a-si exprima opiniile sau ideile. Fiecare are o motivatie sau un scop iar aceste, dupa parerea mea, sunt in totoal trei la numar, si anume:

1.      Unii oameni simt pur si simplu nevoia sa scrie sau sa isi exprime ideiile.
Dupa cum am mai spus in mod normal un blog este un jurnal online. Unul in care mentionezi ce s-a intamplat in viata ta, ce concluzii ai mai tras de ziua trecuta, ce te-a suparat sau ne-a stricat ziua, de a prezenta tot felul de “descoperiri” personale, de a recomanda un film bun sau o piesa muzicala care chiar ne-a picat bine etc. Un blog interesant si bine scris va atrage, deci nu te sfii sa te prezinti asa cum esti, onest si interesant.
Oamenii trebuie sa reuseasca sa te cunoasca prin intermediul blogului tau. In acest sens, blogul este ca un fel de prima pagina zilnica a gandurilor si ideilor fiecaruia pe parcursul unei zile.
2.      Alti oameni sunt specializati intr-un domeniu si doresc un blog de       
specialitate.
Acestia isi pornesc bloguri “nisate” si adauga constant continut. Poti scrie despre web development, poti posta tutoriale, poti scrie despre fizica nucleara, poti posta fotografii sau ce iti place tie. Important este sa poti sustine continutul mult timp de acum inainte, deci sa cunosti bine domeniul in cauza.
3.      Blogging-ul poate fi privit si ca o afacere
Este clar ca pana la urma o mare parte din Bloggeri devin interesati si de monetizare. Recunosc ca si eu, in timp, mi-as dori sa castig un ban cinstit. Si nu este rusine sa gandesti asa. Un blog presupune multa munca (unul serios cel putin). In momentul in care el creste e posibil sa existe si oameni interesati de advertising. Nu porni insa de la inceput de la premisa ca vei face zeci de milioane pe luna din blog. Un blog care merge exclusiv pe continut de calitate si unicat, scris pentru cititori si nu pentru motoarele de cautare (adica fara articole construite pe baza unor cuvinte care se stie ca se vor cauta), va monetiza mai greu. Este destul de greu sa impaci calitatea unui blog scris cu pasiune degajata cu posibilitatea de a obtine un trafic considerabil si cu posibilitatea de a castiga multi bani din acesta. Daca traficul ceva mai mare se obtine ceva mai… repede, sa spunem (desi trebuie sa treaca ceva timp pentru asta), in ceea ce priveste obtinerea unui castig destul de maricel, trebuie sa treaca un timp ceva mai mare, iar efortul este de multe ori considerabil, cel putin pana cand capeti o anume dexteritate in blogging.
        

       Ca si cititor, blogging-ul il vad ca o sursa alternativa de informare, a carei valoare sta cel mai adesea in chimia de interese pe care o am cu cei care scriu pe aceste bloguri. De exemplu: citesc bloguri despre telefoane mobile scrise de persoane care au, mai mult sau mai putin, aceleasi probleme si interese ca mine si ca atare sansele ca textele lor sa ma intereseze sunt ridicate din start; citesc bloguri romanesti de business pentru ca ma intereseaza vestile alese si comentate de intreprinzatori mici care se confrunta cu multe din problemele cu care ma confrunt si eu; citesc blogurile unor profesionisti din publicitate pentru ca ii inteleg bine. Si asa mai departe: bloguri despre jocuri pentru ca sunt un gamer inrait, blogurile prietenilor ca sa stiu ce mai fac, blogurile despre filme si muzica pentru ca este un mod in care imi petrec timpul liber etc.
       In general, blog-urile sunt definite de: personalitate, frecventa, interactivitate, conexiuni si fluxul de informatie. Personalitatea, elementul care diferentiaza blogurile de alte forme de comunicare online, include felul de a fi al autorului, opiniile si valorile sale, subiectivitatea inerenta a acestuia si stilul propriu de scriere. Frecventa reflecta atat puterea de generare de continut a blogger-ului, cat si versatilitatea platformei sau editorului, care permit si persoanelor fara cunostiinte tehnice sa creeze si modifice pagini web in timp foarte scurt. Interactivitatea este asigurata mai ales de functia de adaugare de comentarii, pe care o au majoritatea platformelor, si pe care cititorii o considera necesara. Conexiunile sunt o alta parte importanta a artei blog-ului, in contextul practicii frecvente de a da raspunsuri la post-urile altui autor in paginile blog-ului propriu.
       Asadar motivatiile bloggerilor sunt cel mai adesea dezinteresate; in prima faza, toti sunt impinsi de nevoia de a povesti lucruri despre ei si viata lor. Dincolo de castigul material cu care putini se pot lauda, blogurile pot deveni in anumite cazuri o adevarata “vitrina” sau “rampa de lansare”. Pornind de la experienta de bloggeri unii ajung sa publice carti, altii devin jurnalisti si scriu editoriale. Depinde de tine cum şi ce faci cu blogging-ul, atâta timp cât tu eşti mulţumit de rezultatele tale, trebuie să îţi îndeplineşti obiectivele personale asta contează cel mai mult.

Superblog 2010: etapa nr 15


Sponsor: ASUS
Nume proba: “ARES, chintesența filosofiei jucătorilor: fără compromisuri!”
Enunt proba:
ARES = Zeul războiului în mitologia greacă.
ARES = Regele performanței, visul oricărui gamer!
Te-ai întrebat vreodată cum ar fi să ai în sistemul tău cea mai tare placă video din lume? Dar dacă îți spunem că ai fi unul din cei 1000 de norocoși de pe planetă care se pot lăuda cu acest lucru? ...........
....................................................................................................
         Acum foarte multa vreme Zeus a hotarat ca lumea zeilor sa nu mai intervina in treburile muritorilor, pamantenilor. De aceea el a dat o astfel de porunca, oamenii vor lua singuri decizii in viitor  iar zeii se vor retrage in ceruri. Dar totusi in cazul in care un zeu avea sa incalce aceasta regula si va intra in conflict cu pamantenii Hercule avea sa-I ajute. Dupa cum bine stiti Hercule, era semizeu, fiul lui Zeus si al Alcmenei, o muritoare, asa ca acesta a avut ocazia de a alege unde isi va continua viata, in ceruri sau pe pamant, unde a si ales.
         In prezent lumea pamantenilor a evoluat foarte mult in timp ce a zeilor a ramas aceeasi. Oamenii dispun de tehnologii avansate care ii ajuta in foarte multe munci, le face viata mai usoara si nu ii lasa sa se plictiseasca niciodata, tehnologii care atragea chiar si privirile zeilor, in special lui Ares, zeul razboiului care nu mai avusese parte de putina actiune de foarte mult timp. Acesta era fiul Herei. Era frumos, înalt şi zvelt, însă încetinel la minte. Cuvîntul nu şi-l respecta. Era întruna pus pe sfadă şi se bătea din te miri ce. Nu se simţea în largul lui decît în lupte şi războaie şi tare mult îi mai plăcea să vadă sîngele curgand. Chiar tatăl său, Zeus, îi spunea uneori aşa :
        - Eşti un zeu rău şi nestatornic. Toţi te urăsc, flăcău smintit ! Fără-ncetare îţi cauţi ceartă, discordie şi bătălii... Crud precum eşti, de nu erai feciorul meu, de mult te-aş fi gonit din cer... Asa ca te numesc cum îţi este firea - zeul războiului nedrept ; zeul războiului hapsîn, săvîrşit fără chibzuială, care aduce doar prăpăd, sînge vărsat şi lacrimi plînse, i-a rostit Zeus fiului.
         Ares tragea des cu ochiul la oameni sa vada ce fac ei pentru a nu se plictisi si aproape pe toti i-a vazut stand la un birou in fata unui ecran. Unii se amuzau, se distrau, altii erau stresati, altii concentrati. I-a privit o vreme iar in scurt timp incepe sa inteleaga tot, de la ce este acela un PC pana la Internet. Tare si-ar fi dorit si el un PC la care sa-si petreaca timpul, sa joace cateva jocuri care nu si le mai putea scoate din cap, sa se mai lupte si el cu cineva, sa dea cu pumnii, “sa taie si sa spanzure” la propriu dar de….
         Dupa ceva timp nu mai rezista si decide sa coboare pe pamant constient fiind ca daca va afla Zeus il va pedepsii foarte aspru iar in plus se va razboii si cu oamenii insa nu se temea de acestia. Zis si facut!
         Odata ajuns Ares se opreste direct intr-o cladire mare, din sticla, unde isi avea sediul Asus, intr-un oras pe tarmurile unei mari. Puse ochii pe cel mai “aratos” calculator si cauta imediat niste jocuri. In acest timp oamenii erau foarte ingrijorati, ce cauta zeul Ares pe Pamant. Acestia nu mai vroiau sa aibe deaface cu el pentru ca stiau cei poate mintea si incep sa-I ceara socoteala insa mai mult in infurie din cauza ca-l intrerupea din fata calculatorului. Oamenii incep sa devina violenti asa ca il infurie si mai mult iar acesta face ce stie el mai bine, dezastru.
        - Stati putin ca va arat eu voua, nu stiti cu cine va puneti! Zice Ares iar in urmatoarea clipa cheama niste pasari stimfaliene sa-I indeparteze pe locuitori.
        Acestea erau un soi de pasari mari, cu mult mai mari decat omul care aveau ciocuri de arama si aripi de bronz. Din aripe zvîrleau pene ca nişte lănci. Doborau animale şi oameni deopotrivă. Luau oamenii în gheare. Se urcau în văzduh, şi-acolo îi mîncau în timpul zborului. Şi el se desfăta, auzind gemete, sau cînd vedea-n oras sîngele şiroind. Cursese-atîta sînge în toată-mprejurimea oraşului, încat locuitorii decid sa-l părăseasca, înfricoşaţi de moarte. Locul se pustiise si nimeni nu indraznea sa se lupte cu ele.
          Atunci locuitorii se hotarasc sa-I ceara ajutorul lui Zeus insa acesta nu poate venii pe pamant din cauza acelei reguli pe care tot el o daduse insa in schimb le spune ca il va trimite pe Hercule. In cateva minute Hercule si apare pe Pegas calare.
-          Stati linistiti, oameni buni, ca Ares este ca si plecat, spune Hercule.
-          Acum ma duc la el sa-I cer socoteala.
-          Hercule dar cum poti tu sa te lupti cu acesti monstrii zburatori ce trimit din inalt lanci tari din aripe? Am incercat si noi, dar locul e deschis si n-ai unde te feri.
-          Cu sutele ne-am stins si nu vrem sa mori si tu! spun locuitorii.
-          Am sa gonesc acum aceste pasari negre oricat de manios Ares va fi.
-          Sa te-nsotim si noi, spun oamenii.
-          Nu, nu… voi merge singur. Eu ma pot apara cu blana mea de leu, insa voi ati pieri, spune Hercule si pleaca spre oras.
        Odata ce il vad pasarile lui Ares pe cer se ridicara, mii, mii si zeci de mii. Cerul se-ntunecase de-atîta păsărime, şi ţipetele lor umpleau întreg văzduhul. Insa Hercule învăluit în blana de leu, nepătruns, avînd coiful pe cap, nu se temea de ele. Trăgea din arc săgeţi, ce străbăteau deodată cîte-o sută de păsări, ba poate şi mai bine. Azvîr-lea şi cu lancea. Lovea şi cu măciuca, de-i era la-ndemînă. Şi, nu în lungă vreme întinse, fără viaţă, mormane mari de păsări, cu aripile negre. Tot locul se-nveleste, ca într-un giulgiu negru, cu păsările-acestea. Puţine mai ramase. Insă, de frica morţii, zburau, ţipînd, cu grabă catre inaltul cer.
        Ares indata-l vede si tare manios cu o sabie in mana in fata lui Hercule sare si-I zice:
-          Bine ai venit fratioare! ca iar m-am plictisit.
-          Ares ce faci aici? in cer ti s-a urat?
-          Caut niste-actiune, de-aceea am venit.
-          Pai dute si te joaca la un calculator, ce nai? de faci atata razboi?
-          Pai jocurile-mi plac, insa sistemele, fata nu imi fac!
-          Toate se blocheaza, ba se restarteaza! Si iar m-am plictisit.
-          Pai vezi fratioare ca nu stii chiar tot, o placa video buna iti trebui pentru joc.
-          Lasa sabia jos si haide sa-ti arat, ceva ce seamana cu tine perfect.
        Cei doi intra in cladire si catre un PC se indreapta iar Ares pe scaun se aseaza. Hercule ii zice sa stea putin si prin lucruri incepe sa caute. Gaseste o valiza si la Ares se duce.
-          Ia uite frate, stii ce este aici?
-          Nu, dar pe valiza de ce numele-mi e scris?

         Hercule o deschide. Si incepe sa-I spuna:
-          Aceasta este Ares, o placa video, si se numeste asa fiindca este puternica la fel ca si tine. Are 3200 de procesoare de flux, o memorie de 4GB la frecventa de 1.2GHz., si doua nuclee Radeon HD 5870 tactate la 850MHz, iar ventilatorul cu diametrul de 100mm o tine foarte rece cat e ziua de lunga.
-          Ce-mi place si mai mult la ea este faptul ca este silentioasa, nu e galagioasa, asa ca tine frate, cu gura aia mare.
-          Dar lasa vorbaraia, ca mai convins, baga un joc tare, sa vad ce poate face.
-          Ce zici de Rezident Evil 5, asta sigur iti place.
-          Sa ii dam drumul frate, sa vedem ce poate!
         Astfel Hercule a ispravit si aceasta-ncercare si in ceruri ii va duce pe cei doi Ares. Pe drum cand sa plece el se intalneste cu oamenii orasului iar acestia cu lacrimi multumeste lui Hercule dar si lui Asus pentru ce-a facut si ce va mai face.

Superblog 2010: etapa nr 14


Sponsor: Azerty.ro
Nume proba: Cum ai promova relansarea site-ului Azerty.ro.
Enunt proba:Cum ai relansa tu acest site? Ai face un eveniment de lansare? Daca da, cum? Ce invitati ai avea? Unde ai organiza acest eveniment?
Daca nu vei avea un eveniment de lansare, cum vei face ca sa afle toata lumea de noutatile pe care le va aduce noul Azerty.ro in comertul electronic? Prezinta-ne prin intermediul unui articol postat ce actiuni vei intreprinde pentru a promova relansarea site-ului Azerty.ro.
..............................................................................................

            Azerty.ro este un magazin online ce se ocupa cu comercializarea IT & C.  In curand acest site va fi relansat, noua sigla este deja gata iar in curand il vom putea vedea imbracat in haine noi si cu multe noutati care vor duce comertul online la un nou nivel! Azerty poate fi vizitat si offline, nu numai online. Magazinul Azerty se afla in zona Grozavesti- Carrefour Orhideea si poate fi vizitat de cei care doresc sa testeze si sa cumpere cele mai noi produse. Totusi magazinele offline (carora nu le minimalizez deloc importanta) trebuie sa-si dezvolte cat mai bine componenta marketing online, componenta care incepe sa isi castige incet dar sigur autonomia pentru ca mecanismele sale sunt unele specifice, unde creativitatea suplineste inca o mare parte din teorie. Seful de la Microsoft spunea ca in viitor afacerile vor fi de doua feluri: pe Internet sau deloc. Cumpărăturile pe internet au luat amploare în ultima vreme si au aparut din ce in ce tot mai multe magazine online.  Intr-un studiu am vazut ca romanii au facut cumparaturi online in valoare de 200 de milioane de euro in acest an iar cei mai multi bani s-au dus pe electronice si electrocasnice. Acest lucru urmareste si Azerty prin relansarea siteului care daca va fi facuta bine este posibil sa urce in topul magazinelor online asemanatoare.

             Cum as relansa eu acest site?
 Pentru a atrage atentia cat mai mult este recomandat organizarea unui eveniment la care vor fi invitati bloggerii foarte cunoscuti. Acestia vor primi vouchere cadou pentru asi cumpara din magazinul online ce vor inima lor iar apoi la randul lor acestia vor scrie un articol despre eveniment si ce parere au despre noul site. Vor mai fi invitati si reprezentanti ai firmelor partenere, ai unor reviste online si siteuri de nisa. Cea mai buna locatie pentru eveniment este chiar magazinul Azerty. Voi avea si un pianist care va intretine atmosfera dupa prezentarea noului site, in timp ce invitatii discuta intre ei si vor testa produsele expuse.


     Odata cu lansarea noului site as lansa in paralel si un blog unde sa fie publicate noutatile din magazin, reviewuri ale unor produse sau stri din domeniul IT&C. Odată ce blogul va fi optimizat pentru motoarele de căutare, cei care caută știri despre cele mai noi produse vor poposi pe blog. Vor citi știrile. Dar vor citi și review-urile de produse si foarte multi dintre ei vor intra si in magazinul online.


    Pentru a promova cat mai bine lansarea voi organiza un concurs si pentru bloggeri care nu au participat la eveniment. Acest concurs se va desfasura in doua etape. Prima etapa va avea loc cu o saptamana inaintea lansarii siteului. Participantii vor trebuii sa scrie un articol despre lansarea ce va urma. A doua etapa va avea loc pe parcursul saptamanii in care a fost lansat noul magazin Azerty iar bloggerii vor trebui sa scrie un articol despre ce parere au de noul magazin. Cele mai bune articole dar si cele mai comentate vor fi premiate fie cu vouchere fie cu anumite premii.


    Voi mai face un concurs si pentru toate persoanele care au cont pe site si care va tine aproximativ o luna si va avea 3 premii, sa zicem un laptop, un telefon si o imprimanta. Acestia vor avea la dispozitie si un joc flash pentru a juca iar in fiecare zi se va acorda cate un premiu, nu foarte scump la a carui tragere la sorti vor intra toti cei care s-au logat in ziua respectiva. Participantii isi vor creste sansele la extragerea finala daca vor invita si alte persoane in concurs prin siteurile de socializare Facebook si Twitter (vor trebui sa accepte si update-urile de pe aceste siteuri) sau a unor linkuri personalizate. Astfel numarul vizitatorilor va creste foarte mult si foarte multi vor si cumpara produse.


    Voi implementa un sistem de newsletter cu care voi atrage clientii sa viziteze din nou magazinul, iar clientii noi care se inscriu la newsletter vor primii vouchere de 20-30 lei. Cum imi voi pastra astfel clientii? Prin articole care vor ajuta publicul – ce calculator este potrivit pentru tine, capcane de evitat atunci cand cumperi online, care este cel mai fiabil laptop, cum sa ne protejam de virusi. As relationa aceste articole cu produse oferite pe site, bineinteles.


    Daca imi mai permite bugetul voi face si promovare offline. Aceasta se va realiza:
·         prin campanii radio nationale (spoturi radio, anunturi radio, turnee muzicale, caravane sau concursuri interactive cu premii)
·         prin televiziune (insa foarte scumpa)
·         prin organizare de evenimente speciale si campanii de PR (spectacole, turnee artistice, competitii sportive, congrese, conferinte etc.)
·         prin dropmail/ spread sau distributie targetata neadresata de pliante/flyer-e la cutiile postale
·         prin materiale promotionale cum ar fi CD-uri si DVD-uri - fie ca este vorba de un concert de pian, un album de Craciun, un concert A Capella, un film de desene animate sau o selectie de piese din repertoriul romanesc sau international, voi personaliza CD-uri unicat, strict cu marca, sloganul si culorile Azerty.
Drumul catre cel mai bun magazin de IT&C online nu este lung si nici foarte greu ci este nevoie doar de entuziasm, pasiune, inovatie, vointa si putere de munca, pentru ca nu este o munca usoara, chiar daca uneori asa pare.
            Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

SuperBlog 2010: etapa nr 12

Partener: TAROM
Nume proba: TAROM a lansat prima campanie de imagine din istoria mărcii
Enunt proba: Scrie un post în care să explici mesajul principal al campaniei de imagine “Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte”.
............................................................................................................

„Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte”
TAROM a lansat prima campanie de imagine din istoria mărcii

        TAROM a anunţat pe 23 septembrie 2010 lansarea primei campanii de imagine din istoria de mai bine de jumătate de secol a mărcii TAROM, ca parte a strategiei operatorului aerian român de a promova serviciile oferite consumatorilor săi, în contextul aderării la alianţa SkyTeam, precum şi noua filosofie şi valorile acestui brand românesc de tradiţie. 
Libertatea de a călători a fost dintotdeauna foarte importantă pentru români, care văd fiecare destinaţie ca o nouă experienţă, de aceea TAROM afirmă în cadrul noii campanii de comunicare integrată că „Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte”, pledând pentru adevăratele experienţe de viaţă. TAROM priveşte viaţa ca suma tuturor destinaţiilor şi îşi propune să dea valoare vieţii consumatorilor prin oferirea de noi experienţe.
        „TAROM este un brand cu o tradiţie extraordinară şi cu un capital de încredere solid dat de profesionalismul pe care aviaţia românească îl are şi l-a avut de-a lungul celor 56 de ani de când compania operează sub numele TAROM şi al celor 90 de ani de când a apărut aviaţia comercială în România. Un brand cu o asemenea istorie riscă să fie perceput ca fiind conservator, aşa cum o demonstrează studiile de cercetare,” spune  Ruxandra Brutaru, Director General TAROM. „Alianţa cu SkyTeam, orientarea companiei către segmente de public mai tânăr şi noua campanie de comunicare vin să schimbe această percepţie şi să ajute la construirea imaginii actuale a brandului TAROM, care este un brand contemporan, modern, ce face parte, în continuare, din elita aviaţiei mondiale.
        „Întreaga campanie se leagă de ideea că, oricât de importantă ar fi călătoria, doar la destinaţie aflăm cine suntem cu adevărat - drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte. Trăim într-o lume în care suntem definiţi mai degrabă de sume de bani şi vrem să schimbăm asta. Vrem să spunem că fiecare dintre noi e o sumă de călătorii, de experienţe, de gânduri şi de trăiri, că a fi nu înseamnă a avea, că destinul fiecărui om este de fapt o sumă de destinaţii,” spune Loredana Caradimu, Unit Business Director Ogilvy.

Din punctul meu de vedere acest slogan este foarte bine realizat si cred ca incearca sa ne spuna ca o calatorie cu avionul (de la urcare in avion pana la coborare la destinatie) este comparativa cu drumul vietii unei persoane catre implinire profesionala. Cand cineva are o cariera reusita aceasta  reprezinta acea persoana si nu te poti gandi ca doar muncind a ajuns acolo, la “destinatie”.
         O persoana pentru a se realiza trebuie si sustinuta de prieteni, iar in prima parte a “calatoriei” de familie, in primii ani din viata fiecarui copil. Educatia primita in familie este cea mai importanta si nu numai pentru a fi directionat catre o cariera buna ci in general. Bazele educatiei sunt constituite in mediul familiei, iar apoi la scoala urmand insusirea resurselor de consolidare a acestora si imbunatatirea valorilor morale. Copilaria este perioada in care familia are un rol decisiv in evolutia personalitatii viitoare a fiecarui copil. Totodata scoala nu poate culege ceea ce nu s-a “semanat” de catre familie, pentru ca acesti primi ani de viata sunt esentiali in devenirea si desavarsirea omului. Nimc nu poate inlocui un sfat bun primit de la un parinte, o mangaiere sau iubirea acestuia. Aceste fiind spuse am putea asocia familia cu echipajul unui avion. Ce ne-am face daca nu ar fi cineva sa ne dea sfaturi despre ce trebuie si nu trebuie sa facem atunci cand ne urcam pentru prima data intr-un avion, cine ne-ar incuraja daca am fi foarte speriati sau cine ne-ar ajuta daca ne-ar fi rau – echipajul (stewardesele).
Perioada tineretii este momentul marilor decizii. Tineretea inseamna pentru om momentul cand trebuie sa decida ce va face toata viata, spre ce destinatie se va indrepta insa pentru a se bucura de implinire fiecare om are nevoie si de inteligenta, dorinta de cunoastere, vointa, idealuri, speranta si curaj, calitati pe care orice angajat al unei companii de aviatie trebuie sa le aibe. Oamenii inteligenti folosesc aceasta calitate pentru a crea lucruri bune, frumoase ceea ce reflecta trasaturile lor de caracter si principiile puternice pe care le detin. Prin munca si corectitudine acest aspect este o calitate de invidiat.
Si idealurile au o mare importanta in viata deoarece ne stimuleaza sa luam atitudine prin munca si sacrificiu. Credinta intr-un ideal il face pe om sa se concentreze si sa-si adune fortele pentru atingerea lui. Oamenii au idealuri diferite, care se pot realiza intr-o perioada mai scurta sau mai lunga de timp. Unii oameni isi doresc satisfactii imediate iar altii isi doresc realizari ce tin de cunoastere, care necesita o mai lunga perioada de implinire. De asemenea trecerea peste multe obstacole duce la adevarata apreciere a sistemului propriu de valori. Asadar atingerea unui ideal implica sacrificii, timp si dedicare. In cazul unei calatorii cu avionul echipajul isi fixeaza idealul de a duce pasagerii in siguranta la destinatie.
Pasiunea este o alta calitate esentiala a omului pentru ca ea stimuleaza motivatia pentru munca. Ne ajuta sa ne mobilizam pentru indeplinirea scopului. Fara pasiune pentru munca pe care o facem intr-un anumit domeniu, consider ca nu putem avea satisfactii sufletesti, iar randamentul dat este scazut. De aceea pasiunea este foarte importanta si pentru cei ce lucreaza in domeniul aviatiei pentru ca este o munca foarte grea. Asadar existenta pasiunii trece dincolo de timp, iar un lucru realizat pe baza acestei caracteristici umane naste consecinte pozitive.
Drumul spre "destinatie" nu este mereu usor de parcurs, el fiind presarat cu obstacole nesabuite de cele mai multe ori. Experienta personala este una dintre caile dure de cunoastere a lumii, deoarece este nevoie de curaj in infruntarea unor situatii dificile. Trecerea peste aceste situatii este o dovada de curaj, in special pentru latura de acceptare a difilcutatii si a incercarii de a depasi problema. Astfel de obstacole intalneste si echipajul de la bordul unui avion insa Tarom are numai angajati specialisti si cu experienta care reusesc sa treaca cu brio de aceste obstacole. Valoarea cunoasterii dobandite prin experienta este una deosebita, car nu poate fi inlocuita sau obtinuta prin alte mijloace.
Pentru a nu regreta mai tarziu lipsa de curaj intr-o anumita situatie sau la modul general, trebuie sa incercam sa ne asumam riscuri, atunci cand este nevoie.
Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

Superblog 2010: etapa nr 13


Sponsor: Toyota
Nume proba: Auris Hybrid Synergy Drive (HSD).
Enunt proba:  Teleporteaza-te cu puterea mintii peste 50 de ani si prezinta-le contemporanilor ce rol vor avea motoarele hibrid in dinamica auto. Scrie un articol la tine pe blog cu tema: Cum va arata si va functiona masina viitorului?
...................................................................................................


       O noua tema foarte interesanta Superblog 2010, sa ne imaginam cum va arata si va functiona masina viitorului. Sigur ca imaginatia poate cuprinde atatea aspecte care insa probabil nu pot fi relizate nici peste 80 de ani asa ca nu voi exagera foarte mult si nici nu voi povestii secvente care imi vin in minte din foarte multele filme SF pe care le-am vazut.
      
        Automobilul viitorului va avea in mod sigur o importanta componenta electrica, fie ca va fi hibrid sau pur electric. Asta pentru ca motorul electric este de departe cea mai buna sursa de lucru mecanic, cu randament de circa 90%, fiabilitate si durabilitate excelente si cuplu foarte mare disponibil la turatie zero.
       Deja exista baterii care sustin autonomia automobilului electric de la 80 km pana la 200 km. Se estimeaza ca in 15 ani se va ajunge la performante mari, precum incarcarea bateriilor in mai putin de o ora. Plinul de energie electrica costa numai cinci euro. Toyota a insistat cel mai mult pe aceasta solutie, prin modelul Prius, care are vanzari excelente in SUA si a ajuns “Masina Anului” si in Europa. Dupa revolutionarul Prius, Toyota a lansat un nou model de masina cu propulsie integral hibrida: Auris Hybrid Synergy Drive (HSD). Principiul e simplu: pana la 70 km/h e suficienta puterea furnizata de motorul electric, iar dupa depasirea acestei viteze motorul clasic, cu benzina, intra automat in functiune.


     

        Pe plan structural automobilul se va departa de arhitectura monococa din ziua de azi si va avea o structura de interna de rezistenta care-i va asigura rigiditatea, peste care se va aplica o "caroserie" din materiale compozite ale carei elemente vor putea fi schimbate cu usurinta. Astfel, caroseria va trece la capitolul "consumabile".
        Automobilul va avea o constructie modulara, asemanatoare calculatoarelor de azi, si se vor putea face upgrade-uri cu usurinta, schimbandu-se diverse componente sau adaugandu-se optiuni, acest lucru fiind facilitat si de lipsa unei conexiuni mecanice intre sursa de energie si trenul de rulare. In cazul in care va folosi o configuratie hibrid cu motor cu ardere interna, acesta va fi mai mic, fiind dimensionat in functie de puterea medie ceruta si nu cea maxima, si va avea capabilitati multi-fuel extinse. Tractiunea integrala se va generaliza. 
 
        In plus se va trece la "drive by wire" pe scara larga, abandonandu-se comenzile mecanice. Cutia de viteze va disparea, fiind inlocuita de transmisia electrica. De asemeni, elementele hidraulice vor disparea, fiind inlocuite cu actionari electrice.
        La capitolul dotari, navigatia GPS va fi omniprezenta, la fel ca si dotarile multimedia si internet/telecom.
Afisarea informatiilor esentiale se va face pe parbriz, in sistem "head-up display".
        Luminile vor fi toate pe baza de LED, care este cea mai eficienta si fiabila sursa de lumina disponibila.
        La modelele scumpe va exista un sistem de "night vision" care va afisa imaginea pe parbriz.
        Masinile vor fi mult mai fiabile, defectiunile majore fiind o raritate, fiind cauzate in principal de erori de fabricatie, si costurile de exploatare vor fi drastic diminuate. Durata de viata standard a unui automobil va fi de 50 de ani sau mai mult, putandu-se face upgrade-uri pe parcurs daca apar motoare, baterii sau alte componente mai performante. Per ansamblu, industria de profil va fi cu mult diferita de cea pe care o cunoastem azi si in final probabil vor si zbura iar traficul nu va mai fi un cosmar si vor scapa si parlamentarii nostrii de "stresul" pe care li-l provoaca incapacitatea lor de a construi drumuri.

       Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

SuperBlog 2010: etapa nr 11


Sponsor: Tara Fashion
Nume proba: Recenzie despre magazinul online www.tarafashion.ro
Enunt proba: Esti redactor de moda la o revista pentru femei si ai de scris o recenzie despre magazinul online www.tarafashion.ro. Prezinta-le cititoarelor opinia ta despre site-ul si produsele Tara Fashion.
....................................................................................................................

 
       Cumpărăturile pe internet au luat amploare în ultima vreme si au aparut din ce in ce tot mai multe magazine online.  Intr-un studiu am vazut ca romanii au facut cumparaturi online in valoare de 200 de milioane de euro in acest an. Cei mai multi bani sunt cheltuiti pe electronice si electrocasnice  insa din urma vin puternic magazinele online care vand haine iar unul dintre acestea este Tarafashion.ro.
       Magazinul online www.tarafashion.ro a fost lansat in ianuarie 2006, ca o alternativa la magazinele clasice. Este un concept nou, iar colectiile gasite aici sunt limitate, deosebite si au preturi mai mici decat oferta similara din magazinele clasice. Clientii, sau mai bine spus clientele pentru ca 99% din produse sunt pentru femei,  beneficiaza de promotii, programul “Hapy Hapy Hours!”si sunt rasfatate cu multe surprize. In acest moment in care scriu articolul pe site este urmatoarea promotie: 20% reducere la comenzile finale de minim 150 lei: transport gratuit la comenzile finale de minim 150 lei; rochie cadou la fiecare comanda de minim 420 lei; valabila in perioada 16-18 oct. 2010. In plus fiecare client nou primeste un cupon reducere de 30 lei iar daca se mai aboneaza si la Newsletter-ul Tara mai primeste un cupon de 10 lei.
      
       Pe tarafashion.ro  puteți găsi o varietate de produse, obiecte de calitate, și foarte important, piese vestimentare de bun gust. Dacă aveți dubii, trageți cu ochiul, pentru că explorarea site-ului este foarte ușoară. Este de apreciat foarte mult secțiunea de căutare avansată, unde clientul poate selecta diverse categorii și poate să găsească foarte ușor ceea ce îl interesează. Din acest motor de căutare avansată, cel mai interesant mi se pare secțiunea de ‚stil’, unde poți selecta exact tipul de haine care îți place. De exemplu, dacă ai nevoie de o ținuta ‚office’, nu trebuie sa cauți printre nu știu câte pagini de sacouri, vei găsi fix acele piese care se potrivesc cel mai bine, iar in curand veti putea proba hainele mai eficient ca niciodata datorita cabinei de proba, o noua surpriza pe care v-o pregateste Tara.
       
      De asemenea, foarte util pentru un magazin on-line de haine, și un aspect pe care eu nu l-am vazut în alte „locații” de pe internet, este secțiunea de „ținute complete”. Pentru persoanele cărora nu le face plăcere sau nu au timp să cutreiere și, mai ales, să cotrobăie prin magazine, mi se pare excelent. Numai de cate ori imi aduc aminte cand isi cumpara prietena mea o buza sau ceva care ii placea foarte mult iar apoi era neaparat nevoita sa-si caute si fusta cu care sa se potriveasca. La Tara Fashion nu veți întâlni asemenea situații, pentru că cei care se ocupa de site deja v-a pregătit ținute frumoase gata asamblate, armonioase și decente. In plus de atat pe Tarafashion apar mereu noi produse, în ton cu tendințele, așa că nici nu e nevoie să căutați prin reviste ce se poarta, pentru că deja alții au selectat produsele cele mai căutate și vi le pun la dispoziție.
        Produsele sunt descrise foarte detaliat, de la compozitia materialului, culori si marimi disponibile pana la accesorile pe care le are, modul si temperatura de spalare. In plus cu functia de marire a imaginii produsului respectiv puteti vedea foarte clar pana si cusaturile si puteti aprecia daca articolul vestimentar se potriveste conformatiilor corpului dumneavoastra.
        
      Daca aveti de gand sa va cumparati ceva de imbracat va recomand sa treceti pe acolo, nu este decat la un click distanta si veti gasi orice ati cauta, in plus se apropie sarbatorile de iarna, cu siguranta cautarea unui cadou nu va va mai ocupa foarte mult timp sau va puteti cumpara tinutele pentru petrecerile ce vor urma, de Craciun sau Revelion. Si nu uita, oriunde, oricind Tara te imbraca on-line!
       Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

SuperBlog 2010: etapa nr 10


Sponsor: Edimax
Nume proba: Desenati / pictati / modelati / construiti o mascota Edimax
Enunt proba: Bloggeri din tot spatiul virtual, Edimax va pune la incercare imaginatia si indemanarea. Desenati / pictati / modelati / construiti din orice materiale aveti la indemana o mascota Edimax. Botezati-o. Si, ca orice mama/tata mandra/mandru de “copilul” ei/lui, laudati-va pe blogul vostru cu marea realizare. Dar nu oricum, ci intr-un catren in care sa includeti si cuvantul “EDIMAX”, pe care faceti link catre site-ul www.edimax.ro.
Se va tine cont de creativitate, originalitate si … de rima  . Legatura cu profilul companiei va constitui un avantaj. Succes!
.................................................................................................................... 


Supeblog azi ne anunta
Edimax.ro e sponsor,
Și ne cere o mascota
Sa le facem repejor.

Iar acum eu va invit
Pe Șuşu să v-o prezint
Aceasta e o șoparla
Colorată si agilă.

E micută
Și dragută,
Alintată
Și-amuzantă.

Cu ochi mari si bulbucati
Șusu vă va-ntampina
Pe EDIMAX de veti intra
Un produs sa cautati.

Aici chiar c-aveti de-ales
De la solutii wireless,
Solutii de Home Entertainment
Pan’ la switchuri Enthernet.

De asemeni mai gasiti
Solutii KVM si Print Servere,
Solutii Powerline six DSL routere,
Network Access Controllere
Și Media Convertoare.

Toate-s foarte ieftine
Le  recomand cu placere,
Și de nu veti fi multumiti
Pe Șusu sa o zdrobiti.:)

Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

SuperBlog 2010: etapa nr 9

Sponsor: Oktal
Nume proba: Cele 3 avantaje OKTAL.ro
Enunt proba:
Scrie un articol in care sa explici cele 3 avantaje OKTAL.ro: Livrare gratuita, Posibilitatea de returnare in 30 de zile si Garantia “e-service”
..............................................................................................

     Cand vine vorba de achizitionarea unui produs din domeniul IT, si nu numai, fiecare dintre noi este care mai de care pretentios in felul lui. Luam magazinele online la scotocit, poate poate gasim o promotie foarte buna, poate mai primim si un cadou la produsul comandat sau poate primim alte avantaje pentru care  alte magazine au preturile umflate. Sunt foarte multe modalitati prin care aceste magazine incearca sa-si atraga clientii.
     Si eu sunt foarte pretentious cand vreau sa cunpar ceva. Imi petrec foarte mult timp analizand produsele fiecarui magazin. Sunt multe magazine care se dau drept serioase insa cand vine vorba de termenul si costul livrarii, repararea unui produs sau returnarea lui acestea incep sa strambe din nas. Totusi exista si magazine, cum ar fi OKTAL.ro , care ofera astfel de avantaje fiecarui client.
Iata cele 3 avantaje OKTAL.ro:

  • Livrarea gratuita. Pentru fiecare comanda de peste 500 de lei livrarea este gratuita. Cine nu ar dori sa stea linistit acasa iar coletul sa ii fie adus de curier chiar la usa. Sigur ca livrarea nu costa foarte mult dar de ce sa dam acei cativa lei in plus cand am putea sa  ne luam un accesoriu, ceva, doar sunt banii nostrii pentru care fiecare am trudit mai mult sau mai putin. Alte magazine profita dupa utilizatorii care vor sa le fie livrata comanda acasa. Chiar mie mi s-a intamplat o chestie foarte urata din partea unui alt magazin online. Vroiam sa cumpar o imprimanta am ales livrarea, evident ca pretul a fost umflat insa dupa aceea hotarasc sa mai cumpar ceva iar cand ma uit in cosul de cumparaturi vad ca eram taxat din nou pentru livrare la al doilea produs. Am ramas tablou, cum, sa platesc doua taxe de livrare pentru o comanda doar pentru ca luasem doua produse si evident ca am anulat-o. asa ca va recomandat cu mare incredere magazinul online OKTAL.ro si cu siguranta nu veti avea astfel de probleme.

  • E-service. De cate ori nu vi s-a intamplat sa nu mai functioneze un PC, o imprimanta sau alt produs iar problema pe care o avea sa fie una minora iar din diferite cauze, oboseala, neatentie sau lipsa experientei sa nu reusiti sa-l reparati si din aceasta cauza sa trebuiasca sa-l trimiteti in service. E-service este cea mai comoda garantie, te scuteste de drumuri si este complet gratuita. Nu mai pierzi timp si bani cu aducerea produsului defect in service-ul OKTAL.ro . Singurul lucru pe care il ai de facut este sa aplici pe site o solicitare de e-service si in cel mai scurt timp un membru al echipei OKTAL.ro te va contacta pentru a te ajuta sa remediezi problema. In cazul in care remedierea defectului nu poate fi efectuata telefonic, iti va fi trimis la domiciliu un curier care iti va prelua produsul defect fara nici o alta taxa daca te aflii intr-o localitate in care curierul are agentie teritoriala.
  • Returnarea banilor in termen de 30 de zile pentru produsele din categoriile Laptop si Netbook. Acest avantaj este unul dintre cele mai bune avantaje oferite de orice magazine online si in afara de OKTAL.ro nu sunt foarte multe magazine care il ofera. Atunci cand comandam ceva foarte valoros la un magazine aflat la sute de kilometrii distanta fiecare dintre noi se gandeste la posibilitatea ca acel produs sa arate putin diferit in fata ochilor nostrii decat cum arata in imaginile din magazine,  sa nu functioneze la nivelul astepatrilor noastre sau pur si simplu sa nu ni se potriveasca asa ca octal.ro a decis ca orice comparator sa poata returna produsul intr-un termen maxim de 30 de zile de la achizitionare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
     Aceste 3 avantaje ar trebui sa faca orice vizitator sa foloseasca cu incredere magazinul online OKTAL.ro.
     Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

SuperBlog 2010: etapa nr 8


Sponsor: Borealy
Nume proba: esti managerul magazinului online www.cadouri-originale.ro
Enunt proba:
Timp de o saptamana, esti managerul magazinului online www.cadouri-originale.ro. Ce iti place si consideri ca merita pastrat si ce ai schimba pentru a oferi o experienta mai placuta clientilor? Ce argumente le-ai oferi clientilor pentru a-ti cumpara produsele?”
..................................................................................................

      Etapa nr. 8 in cadrul concursului Superblog 2010 vine cu o proba cam dificila, in special pentru mine. Ne cere sa scriem despre ce ne place si consideram ca trebuie pastrat si ce am schimba pentru a oferii o experienta mai placuta clientilor magazinului online www.cadouri-originale.ro in cazul in care am fi managerul timp de o saptamana al acestui magazin. Acest magazine online are o gama foarte variata de produse, de la diferite cadouri pentru barbati si femei pana la cadouri pentru ocazii speciale (nunti, botezuri, zodii etc), cadouri de Craciun si de Paste.
      In primul rand as vrea sa mentionez ca marketingul traditional nu mai este suficient iar pentru un profit cat mai mare marketingul online este mai mult decat necesar. Acesta va fi viitorul, tot mai multe persoane cumpara din magazine online din diferite motive, de la comoditate pana la lipsa timpului liber iar in acest caz nu trebuie sa uitam ratiunile utilizatorilor de internet: cauta, compara, cumpara. Ei cauta informatie pe Internet iar acestia trebuie directionati astfel incat sa te gaseasca, compara produsele (marketingul trebuie sa stie sa le prezinte cat mai bine), si cumpara (marketingul trebuie sa stie sa vanda).
      Si acum sa incep (sper sa fie de folos ideile mele):
·         Designul, personal mi se pare prea simplu (prea mult alb, in plus albul este foarte obositor pentru ochii oamenilor). Ar trebui putin mai colorat mai ales fiindca este vorba despre comercializarea unor cadouri. Putin rosu in combinatie cu alb si negru iar pe fundal un albastru deschis ar arata foarte bine.
·         Am vazut ca sunt doua meniuri care prezinta exact acelasi lucru, eu unul as elimina meniul vertical, si l-as lasa pe cel orizontal, este mai estetic
·         As pune mai multe informatii despre produse: caracteristici calitative si cantitative ale produselor, ca si cum consumatorulle-ar putea obtine fizic, in fata produsului.
·         Afisarea preturilor in diferite monezi (leu/euro/dolar) si conversie valutara automata
·         In prima pagina as pune un clasament cu cele mai vandute 5-6 produse din luna sau saptamana in curs
·         As oferi reduceri de la al doilea produs cumparat pe comanda
·         as mai adauga in magazine o noua categorie de produse si anume ceasuri, barbatii sunt deobicei inebuniti dupa ceasuri sic red ca si femeile as pune un sondaj pentru vizitatori pentru a afla care este cea mai vizitata categorie de cadouri si astfel voi putea diversifica respectiva categorie.
     Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

SuperBlog 2010: etapa nr 6



Sponsor: ASUS
Nume proba: Revolutia Sunetului
Enunt proba:Astazi a avut loc lansarea in Romania a celui mai nou notebook ASUS.
....................................................................................................


        
        Astazi este o zi mult asteptata. Cei de al ASUS vor avea lansarea celui mai nou notebook. Sa anuntat ca va fi o bijuterie tehnologica, cu un design nemaivazut si cu abilitati nemaintalnite la nici un notebook de pana acum.
Asus s-a confruntat cu foarte multe probleme din partea companiilor rivale de cand a anuntat ceea ce vor sa scoata pe piata. Foarte multi intrusi i-au luat cu asalt sediul incercand ideiile si tehnologiile pe care aceasta le detine dar mai ales sa puna mana pe ravnitul notebook insa Asus a facut tot ce i-a fost in putinta pentru a asigura securitatea acestui misterios notebook si au si reusit.
Totusi Asus are de infruntat o noua provocare si anume aceea de adduce laptopul in siguranta la destinatia unde va avea loc lansarea. Oficialii companiei cere firmei de paza ce asiguara securitatea , sa-I puna la dispozitie cel mai bun agent sub acoperire pentru a transporta laptopul deoarece pe drumul catre destinatia lansarii vor fi foarte multi care vor incerca sa-I ia pretiosul obiect cu orice prêt, chiar riscand sa-si piarda viata.
Zis si facut. Roy era cel mai bun agent sub acoperire. Acesta avea foarte multa experienta si cele ami multe misiuni duse la bun sfarsit.
Agentul Roy este chemat la sediul ASUS, I se incredinteaza o valiza si I se dau toate detaliile neecesare cu privire la destinatie. Acesta nu stie se afla in interiorul valizei si I se pare floare la ureche sarcina ce I s-a dat.
Iese din sediul Asus si urca in masina. Merge linistit aproximativ un kilometru dupa care observa ceva ciudat. Era urmarit de niste masini negre cu geamuri fumurii si de inca cativa motociclisti. Incepe sa-si puna semen de intrebare apoi lua hotararea dea merge pe o scurtatura. Este urmarit in continuare iar in clipa urmatoare vede niste luminite rosiipe parbriz. Aude un foc de arma si simte cum un glont ii trece milimetric pe langa ureche. Isi da seama ca nu este de gluma iar in valiza este ceva destul de valoros.
Spre masina sunt trase din ce in ce mai multe gloante. Agentul Roy hotaraste sa actioneze. Intra pe contrasens. Evite foarte usor masinile ce veneau din fata iar apoi scoate si el armamentul din dotare  si incepe sa-l foloseasca impotriva “baietilor rai”. Trage de cateva ori in prima masina din spatele lui si ii loveste cauciucurile. Imediat soferul pierde controlul masinii si se rastoarna. In masina respective intra alte cateva din spatele acesteia. Se aud foarte multe claxoane si focuri de arma. Roy continua sa conduca iar dupa cateva minute vede in fata un baraj format din masini in spatele caruia erau cativa baieti care trageau inspre el. Franeaza, pe asphalt raman urmele cauciucurilor. Agentul nostrum se intoarce si ia de pe bancheta din spate doua grenade. Coboara, se ascunde in spatele masinii si imediat se aud doua clinkuri. Barajul de masini este cuprins de flacari iar masinile sunt aruncate in aer. Roy urca intr-o masina oprita in spatele lui si pleaca. Se indreapta catre metrou.
Odata urcat in metrou si aflat in siguarnta gandurile nu ii dau pace in legatura cu ceea ce se afla in valiza. O deschide. Ochii ii stralucesc. In fata lui se afla un laptop cu cel mai rafinat design vazut vreodata. Este imbracat cu aluminiu polizat. Il decshide sin nu poate sa nu observe ecranul full high definition de 18,4 inch iluminat cu LED-uri. Acesta ii ofera o imagine clara, detaliata si cu un colorit bogat datorita procesorului grafic NVIDIA Ge Force GT 335M. Apoi atentia ii este atrasa de boxele integrate in ecranul LCD. Se gandi ca ar vrea sa auda cum este redat sunetul si vrand sa caute o melodie vede ca acest laptop are doua touchpad-uri. ASUS NX90 nu inceteaza sa-l uimeasca. Gaseste o melodie si ii da play. Timpul parka se opreste. Calitatea audio este de o puritate suprema. Mai scotoceste putin prin laptop si gaseste un filmulet despre acesta. Il vizioneaza foarte atent.


Acum intelege. Notebookul ASUS NX90 a fost proiectat in colaborare cu designer-ul sef David Lewis, proprietarul studiourilor de design David Lewis Designers renumit in intreaga lume drept forta principala din spatele aspectului produselor Bang & Olufsen.
Metroul opreste. Trebuie sa coboare. Inchide valiza, iese din metrou si se indreapta catre destinatia lansarii. In 5 minute ajunge, fara nici un alt incident, si preda valiza oficialilor de la Asus. Este felicitat pentru felul in care si-a dus misiunea la capat apoi pleaca. Cu siguranta agentul nostrum, Roy, v-a fi avansat pentru munca depusa cu atata devotement.


 Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

SuperBlog 2010: etapa nr 5


Sponsor: Hostway Romania
Nume proba: Primul meu domeniu .ro
Enunt proba: Ai deja domeniu? Povesteste-ne intr-un articol scris pe blogul tau de ce te-ai hotarat sa-l cumperi si cum te-a ajutat (daca te-a ajutat).
Nu ai domeniu? Ai vrea sa-ti cumperi? De ce? Cat de mult te atrage ideea de a avea un blog cu numele tau?
...............................................................................................,,


      Iata ca am ajuns si la etapa cu nr. 5 care ne cere sa scriem despre ce ne-a determinat sa cumparam primul nostru domeniu.ro iar daca nu avem unul sa scriem despre cat de mult ne atrage idea de a cumpara.
      Dupa cum vedeti deocamdata nu am un domeniu insa bineinteles ca m-am gandit sa imi cumpar unul. Alegerea unui domeniu devine, din ce in ce mai mult, o provocare, incepand de la compania de unde sa cumperi domeniul pana la alegerea numelui pentru acesta.
      Alegerea unui nume de domeniu este o decizie ce ar putea influenta decisiv numarul de vizitatori pe termen lung insa aceasta este din ce in ce mai complicata din cauza ca majoritatea domeniilor pe care le-as putea considera potrivite sunt deja achizitionate sau concesionate, si aici vorbesc atat despre cele internationale (.com, .net, .org), cat si despre domeniile .ro insa, cu putina inspiratie, perseverenta si tinand cont de cateva aspecte, pot inregistra un domeniu potrivit pentru viitorul meu blog. M-am gandit de cateva ori la aceasta problema si mi-am punctat cateva puncte pe care trebuie neaparat sa le i-au in considerare.
      Un punct ar fi acela ca numele domeniului trebuie sa fie simplu si usor de memorat astfel vizitatorii vor memora numele viitorului meu blog fara sa depuna nici un effort si astfel vor putea revenii usor pe blog. Alegerea unui domeniu usor de tinut minte, va ajuta vizitatorul sa il identifice oriunde, fie ca este vorba de o carte de vizita, portiera unei masini, un tricou sau o mapa de prezentare iar in functie de pregatirea publicului tinta, trebuie sa stabilesc daca in compunerea domeniului voi evita includerea cuvintelor in alta limba (ex: engleza,franceza) care ar putea crea confuzie.
      Relevanta este un alt punct  fiind destul de importanta atat pentru vizitator cat si pentru motoarele de cautare.
      Un alt motiv care ma v-a face sa-mi inregistrez un domeniu cat mai repede este si faptul ca vechimea numelui de domeniu este extrem de importanta pentru motoarele de cautare in special pentru Google. Am vazut cateva studii care arata ca Google acorda mult mai multa incredere site-urilor carora beneficieaza de o vechime. De aici vine si notiunea de Trust Rank asa ca nu mai pierdeti timpul nici voi, cautati site-urile de inregistrare domenii si alegeti-l pe cel mai potrivit.
     Acest articol participa la concursul Superblog 2010.

SuperBlog 2010: etapa nr 4


Sponsor: real,- Hypermarket Romania
Nume proba: Cutite fara egal – campanie de fidelizare clienti
Enunt proba: real,- Hypermarket Romania a lansat in octombrie un nou program de fidelizare a clientilor: „Cutite fara egal”, in urma rezultatelor bune inregistrate de campaniile anterioare: „Ia-ma acasa”’ si Gateste fara egal’.
Alegerea programului „Cutite fara egal” de la Thomas Rosenthal a fost facuta pe baza unui studiu anterior efectuat de companie, care a presupus intervievarea unui esantion determinat de clienti, in majoritate beneficiari ai programelor de fidelizare derulate anul trecut de real,-Hypermarket. 93,93% dintre clientii intervievati, au raspuns afirmativ la intrebarea privind participarea la campaniile anterioare, peste 51 % au declarat ca isi doresc sa colectioneze cutitele Thomas Rosenthal in cadrul unei astfel de program, iar peste jumatate au preferat cutitele Thomas Rosenthal din cele cinci cinci branduri renumite propuse.
 ..................................................................................................

     Dupa cele doua campanii “ Ia-ma acasa” si “Gateste fere egal”  Real ne bucura cu inca una si anume “Cutite fara egal”, produse de colectie marca Thomas Rosenthal.
     Evident ca este o idée foarte buna , mai ales ca pe criza aceasta nu isi permite foarte multa lume sa isi cumpere un cutit profesionist in valoare de 140 Ron. Insa prin programul de fidelizare “cutitul bucatarului” poate fi achizitionat la doar 40 ron, iar colectia mai cuprinde alte cateva cutite, si anume cutite de paine sau friptura, cutitul Santoku, cutit universal si satar.
     Cuțitul e cel mai bun aliat al bucătarului. Și nu doar al bucătarului profesionist (înțeleg prin “bucătar”-persoană care gătește). Un cuțit prost sau neascuțit poate duce la accidentări (da, te poți tăia rău de tot cu un cuțit neascuțit), la oboseală prematură și bătături dureroase, la mâncare făcută prost, la renunțare uneori sau la depresie (nu râdeți, s-au văzut cazuri). Sigur, ca să ajungi la depresie din cauza unui cuțit care nu taie . Oricum am lua-o, cuțitul e pentru bucătar cam ce e crosa pentru un jucător de golf (eram tentat să fac paralela cu samuraiul si sabia lui dar mi-am zis că poate e mai bine să mențin discursul în zona uneltelor), cam ce e coasa pentru Emil Boc ori cam ce e ața cu plumb pentru un zidar. Ce trebuie să cauți când cumperi un cuțit? Mai bine vă spun ce nu trebuie să cauți (rețineți, nu vorbim aici despre cuțitele specializate pentru filetare, curățare, tranșare ci despre “cuțitul bucătarului”, cea mai mare și mai importantă piesă dintr-un set, cutitul cel mai des folosit.
-          nu căuta un cuțit ușor, greutatea e un avantaj, te va ajuta să tai mai repede și mai bine
-          nu căuta un cuțit prea greu, mizând pe afirmația de mai sus, când cuțitul e prea greu obosești repede și gătitul devine o corvoadă, cel mai bine e să cântărești cuțitul în mână înainte de a-l cumpăra, îți vei da seama foarte repede dacă ți se potrivește.
      -    nu căuta un cuțit subțire, cu lama flexibilă, gândește-te că vei tăia cu el carne, legume mai moi sau mai tari, pâine (asta dacă nu ai un cuțit special pentru pâine), fripturi. o lamă flexibilă poate duce la accidentări
      Mai bine nu mai cauti nimic, te duci direct la Real si cu siguranta “cutiul bucatarului” se va potrivi fiecaruia dintre dumneavoastra. Indeplineste toate cerintele de mai sus.  Este usor de manevrat, lama perfect echilibrata pentru taieri de mare precizie. Lama este din otel inoxidabil, antiderapant, ergonomic si rezistent si in plus isi pastreaza ascutimea.
     Acest articol participa la concursul Superblog 2010.