quickmobile.ro devine quickmall.ro

    
     Telefoanele astea, le tastezi putin si imediat mor. De aceea m-am gandit sa trag cu ochiul prin cateva magazine online sa vad ce a mai aparut.
     La o simpla cautare pe "nea Gogu" am gasit foarte multe site-uri. M-am uitat prin mai multe insa cu ceva timp in urma dadusem peste unul, quickmobile.ro, unde vazusem un telefon foarte bun la un pret si mai bun si zic sa intru si pe-acolo. Tastez adresa respectiva si imediat ce intru pe site vad ca acesta a fost redenumit in www.quickmall.ro . In prima secunda am crezut ca am gresit adresa insa dupa ce ma uit putin pe-acolo observ ca acesta si-a extins categoria de produse si de aceea si-a schimbat si numele.
     Vreau sa va spun ca am fost placut surprins de performantele noului site, este mai atractiv si mai usor de utilizat. Oferta serviciilor cuprinde numeroase avantaje pentru clientii magazinului, iar in gama de produse sunt incluse urmatoarele categorii: telefoane mobile, accesorii gsm, foto video, parfumuri originale, console jocuri, IPod / Sony Walkma, Laptop/notebook, navigatii GPS.
     In afara de asta www.quickmall.ro ofera clientilor sai posibilitatea optarii pentru Garantia pe Viata sau serviciul Garantie in sistem Door to Door, in plus in luna iulie transportul este gratuit. De asemenea www.quickmall.ro aduce in premiera in oferta sa si cele mai noi modele de telefoane mobile dintre care: IPhone 4, Nokia N8, Samsung i9000, HTC A3333 Whildfire, asa ca am de unde alege urmatorul meu telefon.
    Va recomand sa intrati si voi pe www.quickmall.ro pentru a observa imbunatatirile aduse noului site si sa comentam impreuna ce va place si ce nu.
    Quickmall.ro este pentru toti!
    Odată cu lansarea site-ului QuickMall, m-am înscris în competiția pentru un iPad. Dă și tu sfoară-n țară!

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna ideea de a introduce si parfumuri in magazinul online

Anonim spunea...

da, atrage mai multe categorii de clienti si odata ajunsi in magazin pot fi atrasi si in celelalte categorii f produse.